csütörtök, február 28, 2013

Körömlakk: 2013 február

A február egy rövid hónap, és az utolsó héten le is tört a körmöm, a húsba be, úgyhogy azóta csak próbálom regenerálni, meg növeszteni, némi erősítő lakk segítségével. Így elég szegényesre sikerült ez a hónap...


Catrice Ultimate Nail Lacquer - 550 Marylin & Me. Láttátok már a blogon, bár az a kép igen pocsékra sikeredett, nem titkoltan azért kentem fel hogy csináljak róla egy normális, színhű fotót. Sikerült, úgyhogy már kétszer szerepel a blogon, ugyanezzel a fotóval. Sok apró piros csillám van az élénk piros lakkban, nagyon mutatós darab. Jól megállta a helyét így tél végén is, nem volt hivalkodóan ünnepi, mint féltem tőle.


Catrice Ultimate Nail Lacquer - 550 Marylin & Me & Lovely Moulin Rouge - 20. Feldobtam a Lovely nagy glitteres lakkjával, jól mennek egymáshoz.


Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous. Amennyire nem szerettem eddig a Rimmel lakkjait, hát ez nagyon belelopta magát a szívembe. Megőrülök a színéért, tartós, és könnyű volt felkenni. Az elmúlt időszakból talán a legjobb vétel volt lakkok közül.


Avon Matte Nailwear - Red Velvet. Egy régebbi darab, különleges és nagyon szép. Eleinte még gondolkodtam rajta hogy átkenem fényes fedőlakkal (annyira nem rajongok a matt körmökért), de a szépsége magáért beszélt és végül hagytam.


Maybelline Colorama  - 103. Ez egy jól sikerült fotó róla, élőben nem ennyire különleges, inkább egy sima lilás sötétkék. Annak viszont nagyon szép!  Jók az új Colorama lakkok, van már belőle pár szín itthon és tervezem is még párnak a beszerzését.


Avon Nailwear Pro - Rose Quartz. A fedésével nem vagyok kibékülve, itt három réteg van rajtam. Már nagyon készültem a tavaszra (ami úgy tűnik szépen lassan meg is jön), egészen visszafogott színe volt a körmeimen, de pont ilyet szerettem volna, és nagyon tetszett.

Ti milyen színeket használtatok a hónapban? Inkább még a téli, sötétebb árnyalatokat, vagy már készültetek a tavaszra?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!