szombat, május 30, 2015

MaxFactor - 45 Fantasy Fire

Már nagyon régen lecsengett a hype ekörül a lakk körül, de én még nem írtam róla, és akkora szívszerelmem ez a lakk, hogy muszáj vagyok egy bejegyzést szentelni neki. Vigyázat, indokolatlanul sok kép következik!


A lakk a mini kollekció része, így az üveg is picurka kocka, ami 6 ml csodát tartalmaz, ami nem sok, de nem is kevés. Tárolhatóság szempontjából jelesre vizsgázott, biztosan áll a talpán, könnyen lehet őket egymás mellé pakolgatni, és egyszerűen meg lehet találni a keresett színt, mivel felülről is látszik a lakk az üvegben.



A kupak kicsi, fekete, hengeres, jól kézre áll. Az ecsete egészen pici, vékony, hengeres és egyenesre vágott, de megfelelő mennyiségű lakkot vesz fel, és egész könnyű vele dolgozni.


A fedése. Na, hát abban nem remekel, inkább fedőlakknak ajánlanám ezt a lakkot, a körmömön 4(!!) réteg van, és jól látszik, hogy a körömvégek még így is igencsak kikandikálnak. Ez élőben is elég látványos volt, de azért a képeket igyekeztem úgy készíteni, hogy ti is lássátok. A poszt végén megmutatom különböző színekre felkenve is.


A színe az, ami totálisan elvarázsolt, átlátszó lila alapban csillámmilliárdok úszkálnak, főleg arany színben, de én látok benne lilát és pirosat is. Van egy kis douchrome beütése is, ha úgy esik rá a fény, előjön belőle egy zöld árnyalat is.


Viszonylag gyorsan szárad a rétegek között, és szokás szerint nincs rajtam fedőlakk, de azért elbírt volna egy réteget, a magas fény nem az erőssége ennek a lakknak. Teljesen koppanósra azért nagyon lassan szárad a négy réteg, de belenyúlni nem olyan könnyű, mint gondolnánk.


Tartósság szempontjából a mosogatást nem szereti, másnap estére megpattant a lakk a mutató ujjamon, ezt főleg fedőlakk nélkül nem írom a számlájára.


Így muzsikál különféle alapokkal. Itt jobban kijön a játékossága, mint amikor csak magában kentem fel.


A lilán kifejezetten az arany fénye kerül előtérbe, kéken lilás és arany színben játszik, míg piroson arany és piros fénye van.


Feketén szintén az arany fénye kerül előtérbe, de ezen már látszik a zöldes duochrome játéka is, míg fehéren főleg a lila alapszín dominál.


Az én kedvencem piros alapon, de mindegyik közép és sötét színen nagyon jól mutat szerintem, fehéren több rétegben viszont lehet kiadja a lilás alap színét a lakk.

Megvettétek annak idején ezt a lakkot? Szeretitek a sokoldalúságát?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!