vasárnap, december 09, 2012

Teszt: Eveline Total Action körömápoló koncentrátum

Olyan borzalmas állapotban voltak a körmeim a legutóbbi körömlakk lemosása után, hogy kissé elborzadtam. A reszelő ugyan polírozásra használva látványosan segített a helyzeten, a lelkiállapotomon azonban nem... úgyhogy eldöntöttem hogy most aztán körömápolós időszak következik, és megcsinálom ezt a kúrát. A teszt (majdnem) összes napján használtam kézkrémet, amit sajnos hajlamos vagyok egyébként ellustulni, pedig főleg ebben a téli időszakban nagyon szükségem lenne rá.


Látszik hogy a körmöm kicsi, csoffadt, és az ugyan már nem látszik, de lemezesen felvált majdnem minden körömvégnél... és boholyszerűen a köröm teljes felületén.

Az Eveline Total Action körömápoló koncentrátum azt ígéri hogy a beszakadó, törékeny körmöket erősíti. Kúraszerűen kell alkalmazni, az eredmény már elvileg 10 nap után látható (jajj nekem, de legalább karácsonyra lesz már valamiféle körömféleségem... ). Naponta kell egy réteget a körmömre kenni, majd 4 nap után lemosni, és kezdeni elölről.


Ilyen az első réteg... ezen a képen talán még nem látszik annyira, de nap végére eléggé kifehérítette a körmeimet, mintha kilúgoztam volna őket... Számomra nem kelt túl egészséges benyomást. A felszíne teljesen összekarcolódott estére.


A második réteg. Itt már jobban látszik a fehérség, amit okoz... bár ez nem meglepő mivel az üvegben is fehér színű a lakk. Estére alaposan megkarcolódik a felülete, de már kevésbé látványos. Közben a mai napon elkezdtem szedni a Mülleres hajvitamint, ami elvileg a bőrnek, körömnek is jót tesz. Ebben a tesztben valószínűleg még nem fog megmutatkozni semmilyen hatása (nagyot néznék ha két nap alatt látványos javulást érne el! ), de lehetőség szerint a jövőben talán jobb állapotban lesznek a körmeim :)


Harmadik nap. A körmöm érzésre sokkal erősebb, és látványra sokkal szebb. Aztán majd kiderül ha lemosom a negyedik nap után. Igen nehezen bírom ki színes lakk nélkül, annyi színt szeretnék még megmutatni! Ezen a rétegen már alig látszik karcolásnyom, bár a jobb kezem mutatóujjába belenyúltam felkenés után.

A negyedik, és azt hiszem ebből a kúrából az utolsó nap. Új réteg már nem is került a körmömre, de ma még rajta volt az előző három. Egy újabb adag körömlemez hámlott le, azt hiszem ezt a körmömet vághatom is le :(


És lemosás után. A körmöm láthatóan erősebb, szebb, talán hosszabb is, bár ezt lehet már csak beképzelem. És most messzire elkerültem a reszelővel :)

Nekem összességében nagyon bevált, ugyan képtelen vagyok tartani a 10 napot, sőt, mint látszik még 4-et sem bírtam ki, ettől függetlenül a körmöm látványosan javult ennyi idő alatt is. Lehet ki kéne próbálnom, hogy ezt használom általános körömerősítő lakknak, a színes lakkok alá...


A körömlakkot a Rossmannban vettem, 700 Ft körül volt ha jól emlékszem még nyárról. A lábápolási cuccok mellett találtam rá. (Valamelyik nap voltam Rossmannban, és megnéztem, de most nem találtam meg... mondjuk siettem nem is nézelődtem nagyon.)

UPDATE:  A körömlakklemosók mellett voltak most, ott kucorogtak a sarokban. Megnéztem Nektek az árát is, de természetesen már elfelejtettem...

Ismeritek ezt a körömerősítő lakkot? Használjátok, Nektek bevált?

1 megjegyzés:

  1. Szia! Ivett vagyok megint. Létrehoztam első blogomat, szeretnélek meghívni rá. Egyelőre két bejegyzés árválkodik, de hamarosan bővülni fog hasonló témákkal, mint nálad, talán érdekelhet. Te vagy az első és egyetlen, akit követek, úgyhogy azért gondoltam rád. :-) Várlak szeretettel nálam: http://fairyjuice.freeblog.hu/

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!