csütörtök, december 06, 2012

Zsákmány: Avon 2012/16

Tegnap végre megjött az Avon, gyönyörűségesek :)


Két Pro+ Hosszantartó körömlakk, a sötétebb a Noir Emerald, a világosabb pedig a Chilling Teal. Egyértelműen az Avonos lakkok a kedvenceim, a színeikért is oda vagyok, és a tartósságukkal is meg vagyok elégedve, meg a pigmentáltságukkal is. Könnyen kenhetőek, kissé folyékonyabb állagúak (amit én szeretek), és közepesen vastag az ecsetük, nem az a bumfordi amit én már nagyon nehezen használok.


Colordisiac Ajakrúzs - Seductive Violet, és Diamonds Szemkontúrceruza - Emerald Glow. Egyszerűen teljesen a szívemhez nőttek a Colordisiac rúzsok, ez a harmadik darabom (de az egyiket elajándékoztam, nagyon sápasztott az a halvány  rózsaszín), és imádom az illatukat. Arról nem is beszélve, hogy sokan megdicsérték rajtam a Drawn to You árnyalatot.


És a swatch, értelemszerű sorrendben. A zöld ceruzát nem valószínű hogy mostanában a számra kenném, Halloween  idénre már elmúlt :)

Ti mit rendeltetek ebből a katalógusból?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!