hétfő, július 30, 2012

Zsákmány: DM & Rossmann

Ma csak egy nagyon rövid bejegyzést hoztam, főleg azért hogy a címkéjét be tudjam lőni :)


A két körömerősítős lakk a Rossmannból van, az egyik azt ígéri hogy a beszakadó, törékeny körmöket erősíti. Kúraszerűen kell alkalmazni; én most ezzel kezdtem, és kezelgetem vele a körmeimet. A másik - a gyémántos - meg azt ígéri, hogy bevonatot képez a körmön, mi által az ellenállóbb és erősebb lesz. Jó lenne ha beválnának, nagyon kíváncsi vagyok az eredményre.

A sminkpálcikákat a Dm-ben találtam meg, még nem használtam ilyet, kíváncsi vagyok képes-e arra amit ígér. Elvileg még szemhéjpúder felvitelére is alkalmas, mindenképpen kipróbálom hogy szuperál.

Ma meg mindenféle elektonikai cuccot vettem, lehet arról is lesz bejegyzés (és a mobilomról osztom meg a laptopomnak a netet...)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!