vasárnap, július 28, 2013

Kedvenc: 2013 július

Nem vittem túlzásba a hónapban a sminkelést, ezért ez a pár alapcucc nagyon jó barátom volt.


Avon SuperExtend szempillaspirál, csak hosszabbít, mégis nagyon szeretem magamon. Ez már nem az első, amit használok belőle. Aden Cosmetics EyeLiner - Devil. Sima fekete szemceruza, mostanában főleg érte nyúltam reggelente. Essence EyeBrow Designer - 04 Blonde. Miután az Avonnál megszűnt amit használtam, kénytelen voltam keresni valamit. Őt találtam, bevált. Avon 8 in 1 Szemhéjpúder Paletta - Neutral Tones. Szeretem, a sietős reggeleken csak felkenem és kész is.


Sally Hansen Advanced Hard as Nails Nylon + Retinol Strengthener. Mióta megvan használom, jól bevált. NYC Applecicious Glossy Lip Balm - 354 Apple Blossom.Tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, szeretem kenegetni, ínycsiklandó illata van, és ad egy enyhe színt és csillogást az ajkaimnak. Nem veszi fel a versenyt egy Carmex-el, de így nyáron megfelel. Maybelline Color Tattoo 24H - 05 Eternal Gold. Ha egyszer felkentem, bombabiztosan a helyén marad. Jól satírozható, építhető is, de vadulós bulisminket azért nem egyszerű összehozni vele. Magában is nagyon szép, és szemhéjpúder alá alapnak is kiváló. Avon Szemhéjpúder Alap - Light Beige. Nagyon szépen működik együtt az Avonos szemhéjpúdereimmel, és nálam nagyon tartós is. De igazából kenhetek felé bármit, nem moccan legalább 20-24 óráig.


Rákaptam a Nivea termékeire, nemrégiben vettem tőlük két testápolót is, és nagyon meg vagyok elégedve. Ez a deo is remek választás volt, már meg is vettem az utódját, narancsos illatban. Így nyáron sokat segít az Avon Foot works lábfrissítő spray, igazából bármilyen illatban jöhet. Kellemesen hűt, és segít az elalvásban, megszűnteti az égő érzést a lábamban. Egy baja van, hogy agresszívan erős az illata.


Nagy kedvenc még a Kedvesemtől kapott ékszerszett, főleg fekete pólókkal mutat fantasztikusan.

Szeretitek ezt a meleget? Van rá módszeretek hogyan tudtok könnyebben elaludni ebben a melegben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!