szerda, július 31, 2013

Körömlakk: 2013 július

A hónap tanulsága, hogy beleszerelmesedtem a Flormar lakkjaiba.



Essence Nail Art Stempy Polish - 002 Stamp Me! Black & Nail Art Stamp Template Lovely Cartoon Cat Pattern. Jön majd egy bővebb összefoglaló a körömnyomdázási tapasztalataimról, de addig is beszámolok pár szóban. Az Essence-es készlet egyáltalán nem éri, nagyon kemény a gumi, és nem veszi fel a mintáról rendesen a lakkot. A mintalemezeiről egyelőre nem tudok nyilatkozni, mert az új bélyegzővel még nem próbáltam őket. A nemrég érkezett BornPrettyStore-os lemezek és pecsételő azonban jól bevált, bár egy kevés gyakorlást igényel a dolog. Érdemes gyorsan dolgozni, és minden köröm után minden eszközt megtisztítani. Most még várok E-bayről egy másik nyomdázót, az állítólag még puhább, nem is gumi hanem már-már zselészerű. Alap- és fedőlakknak a Sally Hansen Hard As Nails lakkját használtam.


Loreal - 602 Perle de Jade. Imádom. Szép, tartós, könnyű felkenni. Csak kellett volna belőle a három réteg.


Lovely Retro Style Trend Edition - Nr. 2. A hónapban úgy látszik minden lakkozásomat imádom, ez a darab is nagyon a szívemhez nőtt. Megkedveltem a Lovely lakkjait, jó minőségűek, jól fednek és viszonylag tartósak is.


Flormar Wild Nails - CW104. Felkentem, és instant szerelem. Nyár közepén, negyven fokban, szikrázó napsütésben én egy közép-sötétkék lakkot kenek a körmeimre, és imádom. Sebaj, csináltam már ennél furibb dolgokat is.


Flormar Wild Nails - CW104 & Essence Nail Art Special Effect! Topper - 10 Glorious Aquarius. Kíváncsi voltam, sikerül-e sellős körmöket kreálnom magamnak, jelentem, nem. Ez a lakkozás magában jobban tetszett.


Crystal Nails Longlasting - 64 Selyemcukor. Jó tartós kis lakk, ez a kép már a kb. hatodik napon készült, és azon kívül, hogy nőtt a körmöm, lekapartam, és betört a körmöm, a lakknak semmi baja. Eddigre már nagyon meg is untam a színét. A fedése nem a legjobb, három rétegben még átlátszott, de szép a színe, és nagyon gyorsan szárad. Magában ilyen szép fényes.


Claire's nude pöttyös. Sehol nem találtam számozást rajta sajnos. A Claire's lakkjai most érdeklődésem középpontjába kerültek, igazán különleges hatású lakkjaik vannak. Követik a trendeket. Nem túl tartós, de gyorsan szárad, két réteg elég volt belőle a tökéletes fedéshez.


Hogy álltok a Flormar lakkjaival? Szeretitek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!