kedd, október 29, 2013

Zsákmány: 2013 szeptember

Őszi ruhatárat frissítettem a hónapban, tervek szerint outfitben is látni fogjátok az új szerzeményeket. Sminkből illetve körömlakkból visszafogtam magam, ahogy már egy ideje. Igyekszem a meglévő készletet használni, ami így is hatalmas.

Farmer: Takko, Póló: Tesco, F&F. Mindkettőt leértékelve vettem. A póló egy kicsit el van szabva, de még abszolút hordható, a nadrág meg teljesen jó, nagyon megszerettem, pedig kicsit vékonyabb az anyaga.



Polár pulcsi: C&A. Kedvenc téli darabjaim, ebben a napos időben kabát helyett is tökéletesek. A nagy mínuszokban kabát alá fogom hordani őket, imádom hogy puhák és melegek.


Szürke és fehér pulcsi: Tesco, F&F. Vékonyabbak, a polárok alá hordom, vagy amíg jobb idő volt, magukban. A szürke csíkos férfi fazon, de felpróbáltam és nagyon megtetszett magamon, így a kosárban landolt. Mindkettőt leértékelve vettem.


Rimmel Space Dust - 006 Moon Walking, Rimmel Space Dust - 003 Aurora. Kihasználtam a Tesco akcióját, és egy áráért vettem a két lakkot. Az Aurora volt is már rajtam, fantasztikus.


Claire's rózsaszín, lila, kék. Szintén akcióban, darabjuk volt 300-ért, és minden harmadikat ingyen adták.


Claire's piros bőr, kék csillám és ezüst szálacskás. Összesen 6 lakk jött velem aznap haza...

Melyiket szeretnétek először látni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!