szombat, október 26, 2013

Körömlakk: 2013 szeptember

Az utolsó havi lakkos bejegyzésem, a továbbiakban úgy tervezem, hogy több és szebb képpel egyesével mutatom be a lakkjaimat. Kicsit bővebb véleménnyel, amíg még emlékszem a paraméterekre.



Lovely Jeans Club Trend Edition - Nr.4. Gyönyörűséges farmerkék. Könnyű volt felkenni, két réteg elég belőle.


Manhattan Quick Dry - 59G. Gyorsan szárad, két rétegben tökéletesen fed és szikrázó. Az ecsete kicsi, de megszokható. A tartóssága átlagos, pár napig kibírta.


Astor Fash’n Studio - 001. Gyorsan megadja magát, de a színe mesés. Két réteg kellett belőle, gyorsan szárad. Az Astortól ez a kedvenc szériám, sőt talán általánosságban is.


Lovely Crystal Strenght - Nr.467. Rózsaszínes lilás, de kissé buborékosodott. Két rétegben szépen fed, tartóssága átlagos, pár napig kibírta.


Claire’s Leather Effect - Nude. A hónap nagy szerelme, egyszerűen imádtam. Gyorsan szárad, gyorsan kopik, és amíg rajtam volt végig ezt bámultam.


NYC In A Minute - 247 Prince Street. Két rétegben van rajtam, de három vékonyabbal jobb lett volna, felbuborékosodott. Hozza a megszokott minőséget, pár napig szépen kibírta.


Avon Nailwear Pro+ - Painted Peony. A színe szép, de a fedése nem az igazi, és a sok réteg miatt elég hamar lepattogott.

Sajnos ilyen sokára került sor erre a bejegyzésre, ami abból a szempontból is bajos, hogy alig emlékszem a hó elején rajtam lévő lakkokra.

Megtetszett valamelyik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!