szombat, december 07, 2013

Kedvencek: 2013 november

Nehezen mennek nekem ezek a kedvences bejegyzések, mert addig használok egy terméket, amíg el nem fogy, aztán nyúlok a másik után... Persze, el tudom dönteni hogy most teszik-e vagy sem, illetve ha nagyon rossz, akkor ki is dobom, de havonta azért nem használok annyi új dolgot, hogy egy épkézláb bejegyzés megszülessen belőle. Most is csak pár darabot tudtam hozni nektek.


Eveline 8w1 Total Action körömerősítő lakk; mióta ezt használom a lakkozások alá, az A vitamin mellé, kevésbé törnek a körmeim, hála égnek. Ebben mondjuk közrejátszik a Japán manikűr is, amit mostanában sajnálatos módon hanyagolok.


Orly Fantasea, a már több bejegyzésben is emlegetett nagy kedvenc lakk, ő kapta meg most a hónap kedvence címet is.


Anew Vitale 25+ éjszakai és nappali krém, megszerettem őket nagyon. Főleg a nappali krémet használom, villámgyorsan beszívja a bőröm, és nem hagy rajta egy zsíros réteget, mint eddig minden más krém, és így nem is fénylik az arcom tőle. Nagyon jól hidratál, és csak reménykedhetek benne, hogy a ráncmegelőző hatása is működik.


A retikülöm lakója lett az Essence 24h Hand Protection Balm Winter Edition - Raspberry Chocolate Cookie. Az illata fantasztikus, a hidratálása meg egynek jó. Nem tart napokig, de így hogy napi egyszer bekenegetem vele a kezem, érződik hogy javul a szárazsága. A Garnier Roll-on-ja nekem nagyon bevált, de nem csodát kell várni tőle, hanem napi 1-2x használni, és úgy tényleg működik. Esetlegesen nem árt neki, ha megtámogatjuk egy kis alvással a hatékonyságát, de napi kétszeri használat mellett pár nap alatt az én karikáimmal csodákat művel, mindezt úgy, hogy totálisan kisimult, kipihent valómban is látható lila karikáim vannak.

Mikkel védekeztek a téli hideg és bőrszárazság ellen?

2 megjegyzés:

  1. én kezem krémezem ezerrel.
    plusz argános ajakápoló is mindennapi társam

    VálaszTörlés
  2. Az ajakápolás nálam all time téma, télen-nyáron nagyon ki tud száradni a szám sajnos. Még nem találtam meg az igazi ajakápolót, így szorgalmasan keresek...

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!