szerda, december 04, 2013

Körömlakk: 2013 november

Igyekeztem szorgalmas lenni a hónapban, többé-kevésbé sikerült is. Még nem igazán kapott el az ünnepi hangulat novemberben, ami nem is baj, a december az már inkább a karácsony jegyében telik :)



Avon Nailwear Pro+ - Naked Truth. Nude lakkokból sosem elég, és ez egy nagyon jó darab. Két rétegben szépen fedett, nekem nagyon tetszik ez a kicsit szürkés beütése. Pár napig bírta, lepattogott.


Catrice Ultimate Nail Lacquer - 620 Captain Sparrow’s Boat. Nem igazán tudom behatárolni ezt a színt, hogy most szürkés vagy kékes-e inkább. Szürkének aposztrofáltam, azt kevesebbet hordok ;) A lakk nagyon jó, a fedése is korrekt, két rétegben jól fed, a színe csodás, de a felkenésével valahogy gondjaim vannak. Fogalmam sincs, mi a problémám, de a Catrice lakkokkal nehezen boldogulok.


Orly Nail Lacquer - Fantasea. A hónap legkedvencebb lakkja, hiába nem őszi, imádtam. Három rétegben fedett, tartóssága átlagos, de nem pattogott le, csak megkopott a vége.


Essence - 83 Luxury Secret. Szintén ezüst, a hónapban alaposan megnöveltem a bemutatási arányukat. Régóta fájt rá a fogam, aztán egy kiárusításon ráakadtam, de nem egészen olyan, amilyennek képzeltem. Két rétegben szépen fed, pár napig kibírta.


Avon Speeddry - Red Wine. Igazi dög szín, két rétegben fedett, de alig két napot bírt. Azért imádtam nagyon.


Essence Colour & Go - 129 The Boy Next Door. Hát ez a kék valami mesés, de nem túl tartós, tipikus Essence. Két rétegben fedett, könnyű volt felkenni.


Rimmel 60 Seconds Metal - 408 Rock N Red. Ezt a pirosat már mióta meg akartam mutatni, de végül most jött el az ideje. Mikrocsillámokkal van tele, elképesztően szép, egy rétegben is szépen fed, és tartós. A metálos finist nem fedeztem fel rajta, de ez csak javított a lakkon a szememben.


Rimmel Space Dust - 006 Moon Walking. Homok és lila, ezzel pedig kifejeztem maximális rajongásom a lakk irányában. Pillanatok alatt szárad, egy rétegben is fed, és pazar a színe. Legalább annyira imádom, mint a testvérkéjét.

Ti milyen lakkokat hordtatok a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!