hétfő, május 12, 2014

Zsákmány: Nailland

Végre-végre én is eljutottam a Nailland körömlakk mennyországba. Kedvesemnek az a fantasztikus ötlete támadt névnapom alkalmából, hogy beszabadulhatok oda, és kedvemre válogathatok.



Be kell vallanom, elképesztően nehéz dolgom volt, hogy ne költsek el egyszerre pár hónapnyi fizetést. Napokig bújtam a webshopot, válogattam, ezzel álmodtam. Végül néhány dolog maradt bent a virtuális kosárban, és ezzel az alaposan meghúzott listával indultunk el.

Természetesen az impulzusvásárlás nem maradhatott el, és, ahogy az lenni szokott, a MoYou nyomdalemezekből pont nem voltak azok, amiket kinéztem. De nem adom fel, megyek én még arra!



Mióta láttam LakkomLakkom Edinánál ezt a China Glaze - Sea Goddess készletet, azóta kívánságlistás, így elsők között költözött be a kosaramba. Aztán sokszor ki- és bevándorolt, végül annyira nem bírtam dönteni ezek és a nyomdalemezek között, hogy jött mindkettő.
Sorrendben, a rózsaszín a Wish On A Starfish, a lila a Tail Me Something és a türkiz a Seahorsin' Around.


Bemutatkozik a kis impulzusvásárlásom nyertese, ő pedig a China Glaze - Tongue & Chic . Szintén LakkomLakkom Edinánál lopta be magát a szívembe a lakkocska, és nem bírtam ellenállni a kedvezménynek, ami vonatkozott rá. És nem utolsó sorban, félek, hogy kiárusítják, azért van rá akció.
Az A-England Ballerina kollekciós Dancing with Nureyev lakkja volt AZ a lakk, amiért én tulajdonképpen odamentem, és minden vacillálásom ellenére, ő állandó darabja volt a kívánságlistának. Ez a szépség megérdemli, hogy egy teljes, önálló bejegyzést szenteljek neki, hamarosan jön. Annyit már most elárulhatok, élőben szebb, mint bármilyen képen, és egyáltalán nem bánom a borsos árfekvését.

Nagyon kíváncsi vagyok a lakkokra, egyik márkától sem volt még lakkom, ami most szerencsésen megváltozott. Félek tőle, ha beváltják a hozzájuk fűzött reményeimet, a pénztárcám végső kétségbeesésében kiugrik az ablakon.

Jártatok már a Nailland standnál? Titeket is ennyire elvarázsolt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!