hétfő, szeptember 24, 2012

Zsákmány: DM

Felszabadultam Pestre, be is tértem az Allee-ban található hatalmas kétszintes DM-be, és természetesen nem tudtam zsákmány nélkül hazajönni :)


Magamévá tettem hármat az Essence új generációs körömlakkjaiból, sorban 121 Gold Fever, 108 Ultimate Pink, és 04 Iced Latte (Nude Glam sorozat), a negyedik pedig a Manhattan Quick Dry 60 Seconds 59G lakk. Illetve egy Essence körömmatrica, ami így kevéssé látszik, nagyobban kicsit jobban, fehér masni, pillangó és virágok.


Végre találtam az Essence 53 All About Cupcake rúzsából, gyorsan be is húztam egyet. A két szemhéjpúder Manhattan, 87P Aqua Turquoise és 11A Off-White. Illetve egy Essence Smokey Eye Brush, már a második, mert nagyon bevált, és nem elég egy satírozóecset :)


Balea arctisztító tej, Balea sminklemosó kendő és illatgyertyák, csak mert kicsit piromán vagyok. A kendőt láthattátok már a blogon, alapvetően szeretem, bevált darab.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!