péntek, szeptember 14, 2012

Összegyűlt egy adag termék amit elhasználtam, jó érzés látni hogy nem csak mindig  vásárolok, hanem használom is őket :)


Mint látszik, két tusfürdőt is elhasználtam, mindkettő az Avonból való. A gránátalmás hidratálós, és tényleg éreztem a bőrömön hogy javított rajta, bár értelemszerűen nem olyan hatékony mint egy testápoló. És nagyon fini illata van, bár inkább őszi-téli, kicsit nehezebb illat. Nekem is még télről maradt meg, és használtam el, immáron a sokadik flakonnal. Mellette a cseresznyevirágos, neki igazi tavaszi-nyári illata van. Már meg is jött az utánpótlás belőle, mutattam is az előző zsákmányos posztban. És a narancs-fahéjas lábradír, ami tulajdonképpen bevált, szép puha és sima lett tőle a lábim, nagyon finom az illata, de engem valami emlékeztet benne a fertőtlenítőre (lehet tényleg van is benne), és ez eléggé elvette tőle a kedvem. Olyan furcsán habzik a lábon. Most egy tengeri sóval készülő lábradírt szereztem be, szintén az előző bejegyzésben láthattátok már.


Két körömlakk, az Essence BTGN alaplakkja, és a Maybelline Forever Strong körömerősítős lakkja. Az Essence BTGN-es fedőlakkja már régebben elfogyott, most mindkettőből a második adagot fogyasztom, de annyira nem jók. Ha elfogy ez az adag, kipróbálok valami mást, talán az Orlytól, ha meg tudom szerezni. A Maybelline-nel teljesen meg voltam elégedve, elég jól rendbeszedte az egyébként eléggé töredezős körmeimet. Kerestem hogy újraveszem, de itt nem találtam sehol, így lett végül a Rimmel lakkja helyette.


Mostanában ez a kedvenc samponom, zsíros hajra való, és nekem nagyon beválik. Fényes, puha, szálldosós, selymes tőle a hajam, szőkébb is, és 3-5 napot kibír egy mosással. A balzsamját is használom, de az még nem fogyott el. Az Emese körömlakklemosóról továbbra is jó véleménnyel vagyok, elfogyott az a kevés ami volt még belőle. A Balea sminklemosó kendőből is a többedik adagot használom már el, el tudnék képzelni jobbat is, de a dolgát elvégzi rendesen. Nekem kicsit száraz a kendője, és néha érzem hogy húzza a pilláimat, de ki nem tépi őket szerencsére.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!