kedd, szeptember 11, 2012

Zsákmány: Avon 2012/12

Megjött az aktuális Avon rendelésem, most még anya szerint is nagyon visszafogtam magam :)


Cseresznyevirág tusfürdő, mert az előző elfogyott és nagyon szerettem. Élénkítő lábradír tengeri sóval, szintén mert az előző lábradírom már majdnem elfogyott. Sarokpuhító krém, ugyan az előző még félig van, de nagyon szeretem, szóval kellett az utánpótlás. Habfürdő áfonya- és narancsillattal, eddig az epreset használtam, szeretem. Egy korrektor, light színben, SuperDrama szempillaspirál és egy körömerősítő törékeny, beszakadó körmökre.

Azt hiszem tényleg elég visszafogottra sikerült, cserébe a mostani rendelésem lesz bőségesebb :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!