szombat, október 20, 2012

Teszt: Essence - Cute as Hell

Betértem egy DM-be, hogy megcsodáljam az újra kiadott Cute as Hell kollekciót az Essence-től, amiről ugyan nem maradtam le teljesen annak idején, azonban már csak a maradék termékekből tudtam lecsapni akciós áron két körömlakkra.


Együttesen a két termés... A két körömlakk ugye még az előző kiadásból való, a sárga a 01 Naughty But Nice, a rózsaszín pedig a 03 Not Just Cute. A két szájfény jött haza velem a mostani kiadásból, a barackosabb a 01 Bad Girl, a rózsaszínes pedig a 02 Not Just Cute. Más nem igazán fogott meg, a narancssárga szemhéjpúderen gondolkodtam még nagyon, de nem lettem bele szerelmes, ott maradt.


Bal oldalról a rózsaszínesebb szájfény 02 Not Just Cute, és a - nevében is hozzá passzoló - rózsaszín lakk a 03 Not Just Cute, mellette a sárga lakk 01 Naughty But Nice, és a barackos szájfény a 01 Bad Girl. A lakkok elég folyékonyak, kevéssé pigmentáltak és csíkosan fednek, kell nekik 3 réteg. A szájfények sem túl pigmentáltak, de adnak egy kis szép csillogást az ajkaknak. És nagyon finom gyümölcsös illatuk van! :)

Kiegészítés:

Nem bírtam kihagyni, és még hazajött velem néhány termék kicsit később.


Balról a szemhéjpúderek 02 Bad Girl, 04 Date Me!, 03 Not Just Cute. A lakk pedig a 02 Bad Girl.


A swatchot természetesen sikerült fordított sorrendben készíteni, ez van. 03 Not Just Cute, 04 Date Me!, 02 Bad Girl. A lakk pedig a 02 Bad Girl.

A szemhéjpúderek önmagukban nem túl látványosak, de a rózsaszínt ma kipróbáltam színes alapon - a Catrice limitált kiadású (Hidden World) 'eyeshadow soufflé'-jét használtam, a C03 Rosy&Cosy -t - és valami nagyon dög lett a végeredmény! Nem fotóztam le, így kénytelenek vagytok elhinni nekem, de egészen sötét középrózsaszín lett a végeredmény, brutális pigmentáltsággal. Teljesen meglepődten, eredetileg csak azért raktam rá hogy fixálja a krémes réteget.

Vettetek valamit ebből a trendkiadásból? Mit gondoltok az újra forgalomba hozott termékekből?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!