kedd, október 02, 2012

Zsákmány: Müller & Rossmann

Megjött a fizu, úgyhogy a mára betervezett Mülleres körbenézésből még egy Rossmannba betérés is lett, és hát alaposan megkopasztottam az állványokat. Ma különösképpen körömlakkban remekeltem, már egyáltalán nem férek el a sminkasztalkámon...


Első utam a Müllerbe vezetett, ahol  magamévá tettem ezt a csillaggyümölcsös testvajat. Még nem használtam ilyen terméket, kíváncsi vagyok nagyon, mit tud kezdeni az elég száraz bőrömmel. Hazajött velem a Dove dezodor, fogyóban van az itthoni, ő lesz az utánpótlás. Essence - 08 Joyride to Jupiter szemhéjpúder és Essence Nail Art Special Effect! Topper - 13 Mrs and Mr Glitter. Itt még ellent tudtam állni...


A Rossmannban azonban már nem. Felső sor, balról: Lovely Color Mania - 430,  Essence Nail Art Special Effect! Topper - 02 Circus Confetti, Essence Colour & Go - 133 Oh My Glitter!, Catrice - 915 George Blueney. Alsó sor, balról: NYC Expert Last Nail Polish - 154 Midnight Confetti, Catrice - 660 I'm A Star..., Essence Nail Art Special Effect! Topper - 10 Glorious Aquarius. A szemhéjpúder pedig Essence - 03 Miami P'ink a Miami Roller Girl kollekcióból.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!