vasárnap, november 25, 2012

Szorgalmasan használom a kis piperéimet, úgyhogy megint tudok jönni egy - ugyan kisebb - adaggal.


Dove tusfürdő, nagyon jó az illata, csak egy kicsit nehézkes, és nekem elég erős. Nem fájdult meg ugyan tőle a fejem, de közel jártam hozzá sokszor, így őt nem szerettem meg igazán, pedig nagyon jó kis darab. Epres habfürdő, imádtam, most narancsos áfonyásat használok, annak is ínycsiklandó illata van, igazi élvezet belemerülni.


Avon gyors száradást kölcsönző spray, nekem nagyon bevált, már a másodikat használom belőle. Alterra sminklemosó kendő, na ez viszont borzalmas volt, az utolsó kendőt úgy ahogy volt kidobtam. Csípte a szemem, nem mosta le a sminket, dörzsölte a bőrömet, kiszáradt tőle a bőröm, kivörösödött... Meg nagyon sok volt benne a lötyi, és ahogy rányomtam a szememre belefolyt. Utólag vettem észre hogy aloe verás, amire én allergiás vagyok, úgyhogy lehet csak nálam teljesített ilyen rosszul, de aloe vera ide vagy oda, akkor is belefolyt a szemembe a lé belőle, és bármennyire is dörzsölgettem, mostam le a sminket a jó részét nem hozta le. Erősebb fekete tusvonalat például csak elmaszatolta, és a fél arcom fekete volt. Avon szemöldökceruza - blonde. Nagyon meg voltam vele elégedve, nagyon jó a színe, elég gyorsan fogy, viszonylag tartós. Csak már nem lehet kapni... most a faragós változatát használom, de az messze nem nyújt ilyen jó teljesítményt, mert nem lehet faragni, kitörik a hegye... nem  fogom újravenni.


Avon Foot Works sarokpuhító krém; én ugyan lábkrémnek és lábpakolásnak is használtam, nagyon jól bevált. Szépen felpuhította a bőrkeményedéseimet, újra is vettem, de egyelőre még a többi meglévő lábkrémemet használom. Garnier deo spray, nem voltam elájulva tőle, az illata nem tetszett igazán, és nem is volt tartós. A fekete ruhát meg ugyanúgy megfogta mint bármi más...

Ti ismertek ezek közül terméket? Nektek hogy váltak be?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!