csütörtök, november 29, 2012

Körömlakk: 2012 november

Eltelt egy újabb hónap, következzenek hát az általam ősszel hordott színek:

Ebben a hónapban nagy kedvenceim voltak a kékek, és a zöldes árnyalatok, meg természetesen a piros. És nagyon Karácsony-lázban égek már, szóval könnyen elképzelhető hogy decemberben majd már a körmeim is mindenféle csilli-villi ünnepi színben pompáznak majd.


Catrice - 915 George Blueney. Fantasztikus színe van, imádtam. A Catrice lakkokkal eddig jók a tapasztalatim, a készletem is ennek megfelelően elég sok darabból áll, bár viszonylag ritkán használom őket.


Miss Sporty Long Lasting - 375. Jók a Miss Sporty lakkok, mégsem lettek a kedvenceim, bár egy narancssárgát imádok tőlük, kifejezetten nekem való jó kis nyári szín. A lakkjaik elég visszafogottak (meg nekem főleg a világosabb árnyalatok tetszettek meg), és két rétegben még nem fednek teljesen, mint ahogy ez a képen is látszik. Kicsit nehézkes használni az ecsetét, elég tömött és vastag, az én kis körmeimen nem túl előnyös.


Avon Nailwear Pro - Sequined Turquoise. Az első Avon körömlakkom amivel nem vagyok elégedett. Két rétegben nem fed teljesen, és kicsit nehéz felkenni. Azonban a színe...! Mindenért kárpótol. Még azért is hogy borzalmas lemosni. De legközelebb azért 3 réteget kenek majd... hátha


Lovely Nail Enamel with Diamonds - 280. Fantasztikus élénk bordó szín, igazán magas fénnyel. Nagy kedvenc darab, és bálba is megállta a helyét. Természetesen a körmeim totálisan letörtek, a két kezemen összesen 5 db körmöm maradt vállalható állapotban, menniük kellett. Azóta sem nőttek meg... mióta elfogyott a Maybelline körömerősítős lakkom (amit hiába hajtok még sehol nem találtam), azóta nem találok semmit ami segítene a töredezésen... A mostani Astor az a betörésen segít, a lemezes felváláson nem, úgyhogy ez is le fog törni... legalább nem  húsba szakad be kivételesen.


H&M Nail Polish - Je t’aime. Úgyszintén bálba volt hivatalos a kicsike, szuperül helyt állt. Itt már három napos, látszik hogy kicsit megkopott a vége, de ezen kívül semmi baja, nagyon jól bírta a megpróbáltatásokat. Nagyon visszafogott piros, csillogással, igazán megszerettem.


Avon nailwear pro - Vivid Violet. Fantasztikus szín, borzalmas fedés. Nagyon híg, folyik, de annyira hogy kétoldalra lefolyt a körmömön ha kicsit vastagabban próbáltam felvinni.


Avon nailwear pro - Vivid Violet & MaxFactor Max Effect Mini Nail Polish - 45 Fantasy Fire. Úgyhogy végre debütált nálam a Fantasy Fire, igazán szépen feldobta a lilát, és elkendőzte annak hiányosságait. A piros vonal kevéssé látszódik most a lakkon, főleg a lilás alapszíne érvényesül, de csodásak a kék és piros mikrocsillámok benne. Fotózni meg még mindig meg kéne tanulnom...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!