szerda, november 07, 2012

Rég volt már zsákmányos bejegyzés, sajnálatos módon ennek csak a lustaságom az oka, nem az hogy kevesebbet költenék (pedig azt kéne...)

Körbenéztük az Allee pár üzletét még a vizsgám előtt, és hát majdnem mindből hoztam is haza valamit...


Bemerészkedtem a Bershkába, és csodálatos dolgokat láttam, teljesen barátságos árakon. Konkrétan olcsóbb volt mint mellette a H&M. Végül csak ez a fehéres vékony pulcsi jött velem, de nagyon szemeztem egy bokacsizmával is...


Végre úgy jutottam el a H&M-be, hogy fel volt töltve a sminkes állvány... nem hagyhattam ott :D De ecsetjeik megint nem voltak... A szemhéjpúder a Love spell névre hallgat, a kinézetével ellentétben inkább highlighter szín, gyönyörű csillogása van, de színe nem igazán. 1290 Ft-ba került. Balról sorban a négy szájfény a For Audrey, Mademoiselle, Fabolous I am és a Blushing Bride. Mindegyiknek fantasztikus színe van és olyan édes cukorka illata hogy legszívesebben beleharapnék. A pigmentáltságukról nem tudok nyilatkozni még, de 7ml-esek, és 390 Ft-ba kerültek. A piros lakk a Je t'aime (490.-), a másik pedig a Superpink (390.-).


Addig kellette magát az újra kiadott Cute as Hell kollekció míg nálam kötött ki három szemhéjpúder és még egy lakk... Szemhéjpúderek balról jobbra 02 Bad Girl, 04 Date Me!, 03 Not Just Cute. A körömlakk pedig 02 Bad Girl.
800 Ft-ra leértékelve eljött velem ez a két Manhattan szájfény, a bal oldali a 65H Wildberry, mellette pedig a 45B Red Passion. Egy Astor körömerősítős lakk, mert a mostani Rimmelem nem teljesít túl jól, és a MaxFactor 45 Fantasy Fire lakkja.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!