csütörtök, május 02, 2013

Körömlakk: 2013 április

Gazdag hónapra sikeredett, legalább körömlakkok terén. A körmömmel továbbra is küzdök, de talán sikerült megtalálni a megoldást... ha így van, beszámolok majd róla.


Astor Fashion Studio - 134. Nagyon szép pasztell lila, imádtam. Igazi kis tavaszi szín. Az Astor lakkok amúgy is nagy kedvenceim.


Essence Colour & Go - 111 English Rose. Sokkal szebbre számítottam, miután Aninál láttam befotózva, és megvettem. Nála sokkal halványabb, kevésbé barnás. Nem igazán tetszett magamon, pedig képről visszanézve nem rossz kis szín.


Lovely Moulin Rouge - Nr. 5. Ha még borzalmasan rossz ecsetet... valszeg én fogtam ki egy selejtes darabot, mert a többi Lovely lakkomnak normális az ecsete. De ennek ferdén van vágva, és képtelen voltam vele szépen lakkozni. És még a szín pigmentáltsága is kritikán aluli, a képen három rétegben van rajtam és még így is átsejlenek a körömvégek. Pedig nagyon guszta kis szín lenne, kár érte.


Avon Nailwear Pro - Apricot Mystery. Imádom. Ugyanolyan tökéletes ahogy - majdnem - az összes Avon lakk, és ez a szín meseszép. Főleg tavaszra ideális.


Loreal - 209 Ingenuous Rose. Nagyon tartós, gyönyörű szín, és meglepően jó áron lehetett megvenni. Mi kell még? Na jó, lehetne kicsit jobb a fedése, és lehetnének izgi színek az állványon.


Essence Nude Glam - 04 Iced Latte. Nyáron mindig a nude-ok és a Barbie pinkek bűvöletében élek. Ez az előbbi kategóriába tartozik, de abban kimagasló. Halvány, kicsit fehéres beütéssel, zselés állaggal, nagyon szeretem.


Rimmel Lycra Pro - 317 Coral Romance. Cseppet korán megkopott, de nem kíméltem. A szín is számomra inkább piros mint korall, de azért szerettem nagyon. Hozza a szokásos nagyon jó Rimmel minőséget.


Catrice Ultimate Nail Lacquer - 170 I Scream Peach!. A szín valami csodálatos, de hogy ezen a képen egy éjszakás a lakk, és kritikán aluli ahogy kinéz... lepattogva, megnyomódva, és mikor elmentem aludni már kopogósra száradt, és így néz ki így ahogy. Három réteg kellett belőle és így sem az igazi. Tulajdonképpen a harmadik réteg felesleges volt, ugyanannyira látszanak át a körömvégek mint két rétegben.


L’oreal - 305 Dating Coral. Nem untam még meg a barack árnyalatot magamon mikor egy nap után ledobta a körmöm a Catrice lakkot, így felkentem a hasonló színű, ám jóval tartósabb L'orealt. Jobban is tetszik, könnyű volt dolgozni vele, és hajlandó vagyok elnézni neki hogy kicsit átlátszanak a körömvégek. Négy napot nagyon szépen kibírt, most kell majd csak újrafestenem.

Ti milyen színeket hordtok tavasszal?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!