vasárnap, május 05, 2013

Körömlakk: Lovely, mini Colorama, Miss Sporty, NYX, Rimmel

És akkor ez utolsó adag kimaradt körömlakk. Mint észrevettétek betűrendben haladtam, így ma a Lovely, a Maybelline mini Colorama, a Miss Sporty, az NYX és a Rimmel lakkok kerülnek sorra.



Maybelline mini Colorama - 27 Fruit Roll Up. Nagyon tetszik a színe, élénk rózsaszínes bogyószín. Szeretem ezeket a Maybelline lakkokat, jó a minőségük és szépek a színeik.



NYX - NPS 138 Pink Sugar. Annyira nem tetszett ez a lakk, hogy a párja azóta is azt várja hogy kipróbáljam. A formulája tökéletes, szépen lehet felkenni, pigmentált, és magamon annyira utáltam hogy nagyon. Pedig a hasonló gyöngyházas színeket nagyon szeretem.


Maybelline mini Colorama - 64 Vibrant Fuchsia. Isteni vibráló élénk nyári szín. Nagy a szerelem közöttünk. Hozza a szokásos jó minőséget.


Miss Sporty - 345. Lilás sötét bogyószín. Ez a fotó, borzalom... maga a lakk teljesen korrekt.


Rimmel 60 Seconds - 430 Coralicious. Jobban szeretem a színét mint a nemrég rajtam lévő Corall Romance-ot. Kevésbé piros és jobban korall. Nem tudok újat mondani a Rimmelnek erről a lakkcsaládjáról, nagyon jók.



Miss Sporty - 360. Igazi babarózsaszín. Kicsit gyermekbeteg, átlátszanak a körömvégek, de ezt már kb. megszoktam ennél a színnél. Legalább nem csíkozódik.



NYX - NP 58 Amazon. Ez a lakk leginkább csak fedőlakknak jó. Itt három réteg van a körmeimen. Jót nem tudok róla mondani, a csillámok nem túl feltűnőek a szín viszont átlátszó.



Lovely Color Mania - 71. Anyum kedvenc lakkja, igaza van, gyönyörű. Két rétegben egész jól fed, de elég sok csillám van benne és kínszenvedés lemosni.



Rimmel 60 Seconds - 619 Pulsating. Imádom a Rimmel lakkjait. Csak így egyszerűen. Ez is egy szerelem darab.


Tetszenek? Megvan Nektek valamelyik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!