szombat, január 18, 2014

Tag: A halogató beauty blogger tag

Ez most épp nagyon aktuális, mivel az eredetileg szánt bejegyzés megírását addig halogattam, hogy nem készülnék el vele időre... és amúgy is épp van más dolgom is. Szóval most következzen ez, és ígérem, nem marad el a másik sem... csak majd egy másik időpontban csinálom meg. A TAG-et LakkomLakkom Edinánál olvastam először.


1) Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
Bármilyen krémet csak nagyon ritkán kenek magamra. Utálom, hogy krémes lesz a kezem, még ha utána lemosható is...

2) Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Ez egy nagyon határozott nem. Ritkán is használom őket (kivéve a két szemre való ecsetet), és a tisztítás része is általában kimerül annyiban, hogy a csuklómon sminkelés közben kitörlöm belőle a felesleges sötét színt, mielőtt belenyúlnék a világosba. Időnként áttörölgetem őket sminklemos kendőn, ami hoz még ki belőlük színt, de olyan igazi nagytakarítást az ecseteim között eddig csak egyszer végeztem. Igaz, azóta egy jó részüket nem is használtam...

3)  Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Szánom-bánom, de volt már hogy nem mostam le aznap este. Inkább időhiányból ugyan, de előfordult, bár nem a durvább verziója. Ha csak megkopik kicsit a körömvég, de nem túl durva, azt azért még hagyni szoktam, ha nem úgy jön ki a lépés hogy újra tudjak lakkozni.

4) Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Ebben nem vagyok halogató típus. Amint megkezdek egy terméket, megveszem belőle az utánpótlást, már ha nincs itthon belőle még 3.

5) Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Sajnos sűrűn nem mosom le a sminket alvás előtt, csak reggel, vagy még akkor sem, csak felfrissítem a megkopott sminket.

6) Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
A lefekvést. Imádok aludni, de sajnálom rá az időt, és nekem elég magas az alvásigényem. Így mindig a gépnél maradok, csak elolvasom még ezt, csak megcsinálom még azt, aztán hopp, megint órák múltak el a tervezett lefekvési időm után. Ezért van az, hogy az esti rutinok nagy része kimarad, mert ilyenkor már csak kiájulok a napból.

7) Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Nem kések el, és nem kapokodok, bár néha elég későn kelek fel, ilyenkor rövidítem a listát amiket meg szoktam csinálni reggelente.

8) Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Nagyjából igen, de nagyon szigorúakat nem is szoktam bevezetni. Nem látom értelmét annak, hogy ne vegyek semmit, mikor ha pl bevezetek egy olyan szabályt, hogy havi 2 termék, vagy 2000 Ft-ig, amennyi belefér, az nem terheli meg a költségvetést, de mégis örömet okoz nekem.

9) Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
Mindkettőt határozottan igen, bár a sminkek tárolása még nem teljesen olyan, mint szeretném. A körömlakk tárolásomat be is mutattam.

10) Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Azt hiszem másfél hónap volt ez az idő, amikor semmilyen formában nem fért bele az életembe egyik blogom sem (és még csak nem is lakkoztam, és a sminkelésem is akkor redukálódott szemceruza-szemöldökceruza-szempillaspirál mesterhármasra).

Kitöltitek, kitöltöttétek már? Hozzászólásban kérlek írjátok meg nekem a kitöltést vagy a linket :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!