hétfő, január 27, 2014

Zsákmány: Avon 2013/17

Nem felejtkeztem el róla, de csak most tudom megmutatni, mert a rendelés fele az nem érkezett meg időben, csak most, egy katalógussal később. Az ok, hogy akkor miért nem mutattam be az egyik felét akkor, a mostani rendeléssel meg a másik felét, az az, hogy összesen 2 db-ot rendeltem, a januári katalógusból meg semmit.


Mindkettő gyönyörű, az új ColorTrend körömlakkok, glitter lakk mindkettő. Éppen ezért kell belőle a 3-4 réteg, de az eredmény csodás. A lemosása nem a legkellemesebb, de hát ez általános ezeknél a fajta lakkoknál.


Avon ColorTrend - Turquoise Shimmer, Avon ColorTrend -Amethyst Flash.

Hogy tetszenek ezek a lakkok? Rendeltetek valamit mostanában az Avon katalógusokból?

2 megjegyzés:

  1. Nem rosszak ezek a ColorTrendek? Nekem ez az egyetlen olyan márka az avonban,amit nem szeretek. Egyedül a matt kőpúder az ami bejött (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel a két lakkal elégedett vagyok. Ugyan három rétegesek, de nagyon szépek, és elég tartósak is. A többi lakkom ami volt a sorozatból, az nem váltotta be a reményeimet, így elajándékoztam őket. Szemceruzám van még a vonalból, azok tulajdonképpen működnek, átlagosak. A púder nálam is bevált. A régi rúzsaikat szerettem, az újakkal még nincs tapasztalatom. Szájfényeket használtam még, nem lettek a kedvenceim, de nem rosszak. Ezt a két lakkot viszont nagyon megszerettem :)

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!