hétfő, március 31, 2014

Zsákmány: 2014 március

Kihasználtam a leárazások legvégét, és kibővítettem a tavaszi lakk készletemet. Pasztell színekből nem túl sok darabom van amúgy sem.




Essence Love Letters - 05 Inkheart, tetszik a színe, és jó lenne már a nyomdázást is gyakorolni. Ösztönzőnek vettem egy lakkot, ami biztos jó lesz hozzá. Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect - 163 Hey, nude!, többször otthagytam, aztán a legeslegvégén mégis elhoztam. Nem bántam meg, bár minden betegséggel rendelkezik amiket mondtak róla, három réteg kell, borzasztó lassan szárad és hamar pattog. Rimmel I ♥ London - 030 Double Decker Red, Rimmel I ♥ London - 703 Pear Drop, Rimmel I ♥ London - 702 Marshmallow Heaven, Catrice - 45 Kitch Me If You Can, egy gyönyörűséges csillámos fedőlakk.



Himalaya Herbals Purifying Neem Mask, párom olajos bőrére vettük, de néha az én orromra is jól jön a hatása. Moyra Sand Effect - No.851, Moyra Sand Effect - No.856. Ezzel a kettővel teljes lett a Moyra homok lakk készletem.

Ti mi mindent vettetek márciusban? Kihasználtátok még a leárazások utolsó hullámát?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!