szombat, március 01, 2014

A hó elején nagy ruha leárazások voltak az Auchanban, onnan beszereztem pár szükséges dolgot. Vettem egy itthoni vékonyabb melegítőnadrágot, egy szívecskés zoknit, amit nem bírtam otthagyni, és két pólót. Nagy gardróbfrissítésben vagyok most, sok ruhát kiszelektáltam, amit ezer éve nem hordtam, vagy soha nem is volt még rajtam. Lesz majd még egy kör a kicsi-nagy témakörben.




Nadrág: 1290.-, Zokni: 219.-


Pólók: 1490.- darabja. Ilyen barnás színű darabom még egyáltalán nem volt, de azóta már többször hordtam, jól be tudtam építeni a ruhatáramba.


Moyra: No.10, Sand Effect: No. 853, No.854, No.855, No.852. Még tervezem beszerezni az utolsó két színt a Moyra homoklakkokból.


Flormar: Sorbet S02, Matte m11, Catrice: 32 The Dark Knight, 09 Hugo Moss, Aden No 26. Imádom a Flormar lakkjait, most próbálkozom másokkal is tőlük, mint a kisebb kollekcióikkal. És megtaláltam a tökéletes samaragd lakkot, nagyon kíváncsi vagyok, milyen felkenve.


Flormar szőlőmagolajos körömlakklemosó, Alverde hajvégápoló, Essence Nail Art Decoration Kit - 02 Amazing Bling Bling, Essence 3D eyeshadow - 05 Irresistible blue sky, 01 Irresistible green dream, 06 Irresistible mermaid kiss. A körömlakklemosó gyorsan fogy, sokat használom, így mindig kell az utánpótlás. Ez a legkedvenceb darabom.


She - 279, Essence COlour &Go - 154 Pink & Proud, Maybelline COloRama Vintage Leather - 210, Beyu - 156. Igazi tavaszias színek, jól jött belőlük is a vérfrissítés.



Moyra Holographic: No.251, No.252, No.253, No.254, No.255, No.256 és Sally Hansen - 160 Cherry Red. A Moyra új kollekciói levettek a lábamról, be is szereztem mindet. A Sally Hansen meg karácsonyi ajándék kiszórás volt, 699.-ért lehetett az enyém. Mondjuk csak ez az egy szín volt.


Alterra gránátalma és aloe vera balzsam és sampon, Lovely Snow Blusher - 1 Pink Princess, Essence Stay Matte Lip Cream - 04 Silky Red és 02 Smooth Berry. Sok jót hallottam ezekről a matt ajakkrémekről, és tetszettek a színek, így kiárusításon elhoztam kettőt.

Jó sok mindent vettem most a hónapban, megbosszulta magát a sok havi visszafogottságom. Viszont nem tudtam ellenállni a kimenő és bejövő kollekcióknak.
Nem sikerült mindent megvennem, van amit még keresek-kutatok, de remélem azt a maradék pár dolgot be tudom még szeretni, amit kinéztem magamnak.

Posztok majd jönnek, főleg a lakkokról, de amennyire tavaszi hangulatom van már hetek óta, a sötétebb téli színeket lehet hanyagolni fogom egy darabig.

Ti mi mindent vettetek a hónapban? Kíváncsiak vagytok valamire ebből az adagból?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!