kedd, március 25, 2014

Kedvenc: 2012 február

Régóta adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, főleg azért, mert nem nagyon tudtam összeszedni, mi mindent kedveltem a hónapban. Végül ha nem is sok, de pár olyan, amiket tényleg szerettem.


Beyu - 156. Szépséges rózsaszínes nude, a hónap kedvence lett messze magasan.
Lovely Snow blusher - 1 Pink Princess. Nincs túl sok színe, pont annyi, hogy nem tűnök betegesen sápadtnak. Szeretem, hogy nem lehet vele túlzásba esni, és messzemenően természetes a hatása.
L'oreal Lash Architect 4D szempillaspirál, ő a kedvenc darabom, de már a végét járja. Látszik is rajta, hogy sokat használom, azt hiszem bármilyen drága is, újra fogom venni. Ezután nyúlok mindig, ha elegánsan kell megjelennem, és a mindennapokban is tökéletes társ.
Kihasználtam a leárazásokat, az eredményt a zsákmányos posztban láthattátok is. Filmek terén pedig újranéztük az Aranyhajat, most ő volt a kedvenc.

A hónapban a legjobb dolog azonban mindenképpen az volt, hogy Kedvesem megkérte a kezem.

Nektek mik voltak a kedvenc termékek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!