hétfő, június 02, 2014

Körömlakk: 2014 május

Nem túl sokat lakkoztam a hónapban, meg felkentem pár olyan lakkot is, ami már be lett mutatva. Így a most havi termés nem lett túl hosszú.



Moyra Sand Effect - No.851. Két réteg kell belőle, de mivel homoklakk, fantasztikusan gyorsan szárad. A színe igazán hercegnős, imádom ezt az arany csillámokkal teletömött rózsaszínt. Nem túl tartós, és nagyobb darabokban kezd el lepattogni.



Catrice Hidden World - C02 Walk On Air. Rózsaszín hangulatban voltam a hónap elején, szintén két réteges lakk. Száradása átlagos, a színe szép kis szolíd, visszafogott. Igazán nagyon tetszett magamon. Két nap után kezdett el lepattogni.


A-England - Dancing With Nureyev. Róla ódákat zengtem már egyszer, így nem ismételném önmagam. Röviden, egy rétegben szépen fed, a színe csodamesésfantasztikus, és nagyon jól bírta a kiképzést.


Astor Fashion Studio - 266 Velvet Red. A kép színhű, foltosodás miatt kellett a három réteg, ennyivel pedig már ilyen sötét, bordó színe van a lakknak. Nem azt kaptam, amit vártam tőle, így nem lett a szívem csücske. Két napot kibírt, úgy látszik, rajtam ez az időtartam a vízválasztó.

Melyik tetszik a legjobban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!