vasárnap, június 29, 2014

Körömlakk 2014 június

A zsákmányos bejegyzés a hónapban kimarad, mert egy szem tusfürdőn kívül nem vettem semmit a hónapban... úgy érzem, ezért nem éri meg megírni egy teljes bejegyzést. Ha valakit érdekel, a Palmolive parfümös verzióját vettem meg, mert isteni az illata.

Körömlakkok terén kicsit jobban teljesítettem, mint múlt hónapban, bár ezen magam is meglepődtem.



Lovely St. Tropez - Nr.1 & Nr.3. Erről külön bejegyzés is született, nem is tudok írni róla többet. Nálam mindkettő három réteges, átlagosan szárad, és hamar kopik.


China Glaze - Tongue & Chic. Szintén van róla bejegyzés, aktívkodtam körömlakk téren mostanában. Egy rétegben már szépen fed, gyorsan szárad, de másnap lepattog.


Moyra Vivid Sand - No.715 Shocking Pink. Erről csak tervezem a bejegyzést. Megvettek kilóra a Moyra homoklakkjai, ezt a trendkiadást is imádom az élénk neon színei miatt. Minőségre hoz mindent amit kell, két réteges, és kb. 2 napot kibír. Lemosni rémálom.


Essence Colour & Go - 154 Pink & Proud & Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect - 163 Hey, Nude!. Nem először került fel a körmömre így ez a párosítás, de eddig még nem jutottam el a fotózásig. A homoklakk az borzalmas, három rétegben sem fed, lassan szárad, és nem is igazán homok a finise. A lilát ellenben imádom ezzel a kicsit metálos finisével, és egész tartós is. Két rétegben tökéletes, és átlagos idő alatt szárad.


Maybelline Colorama Vintage Leather - 210 Red Relic. Szintén egy teljes bejegyzést szenteltem ennek a lakknak a hónapban. Egy rétegben is ugyanannyira fed, mint háromban, de nem éri el a teljes fedést. Átlagos idő alatt szárad, és nagyjából két napig a körmeimen maradt.



Moyra Holographic - No.251 és No.252. A harmadik zöld társukkal együtt ők is egy bejegyzés főszereplői voltak. Nehéz őket felkenni, érdemes két réteg között megvárni a teljes száradást. Ha valaki nagyon ügyes, egy rétegben is szépen fed, mert a pigmentáltsága megvan hozzá, csak az ecset csíkokban leszedi a lakkot. Nagyon hamar száradnak, és legalább olyan gyorsan lekopnak.


H&M - Superpink. És hogy meg ne törjem a sort így a végére, szintén egy lakk, aminek nem tudtam ellenállni, és kapott egy teljes bejegyzést. Három réteges lakk, úgy tűnik a hónapban a szokásosnál bénábban lakkoztam. Kicsit lassan szárad, és túl tartósnak sem bizonyult.

Milyen lakkokat használtok így a nyár derekán?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!