péntek, szeptember 12, 2014

Nyomdázás

Szorgalmasan gyakoroltam a nyomdázást az utóbbi időben, és ennek meg is látszik az eredménye. Lakkomlakkom Edina nyomdázós posztja után pedig szárnyra kaptam, és ugyan még mindig messze nem tökéletesek, de már büszke vagyok a nyomdázott manijaimra. Ma összeszedtem nektek az utóbbi idők termését, aminek egy részét már láthattátok itt a blogon is.


Fairies, sajnos az Astor Be Brilliant fedőlakkja elkente a mintát. Borzasztóan sajnáltam lemosni... 


Ő lett a Merida-manikűr, és a 'nail art stamping decals' technikával készült. Egy fél délelőttöm ráment, de a következő próbálkozás már gyorsabban sikerült.


Egy kis gyakorlás lemosás előtt a Moyra homoklakkjára, látszik a mintán, hogy besűrűsödött (és már majdnem elfogyott) a fekete Essence nyomdázólakkom. De összességében szerintem még így is egész jó lett.


Sorrendben ez készült legutoljára, az Aranyhaj manikűr. Látszik a fejlődés mindkét (három) nyomdázó párnával, de a 'nail art stamping decals' technikám még fejlesztésre szorul.

Mit gondoltok? Tűrhetőek már?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!