kedd, szeptember 30, 2014

2014 szeptemberi kedvenceim

Óh, bárcsak azt mondhatnám, hogy érdekesen sminkeltem a hónapban, de nem mondanék igazat. Sminkeltem én, de csak barnákat és taupe színeket használtam. És annyira látszik, hogy tényleg ezt a két palettát forgattam a legtöbbet, hogy mióta itt várnak fotózásra, minden reggel keresem őket. (Hiányukban a Sleek - Storm palettáját használtam.)




Az Avon négyes szemhéjpúderei közül legtöbbször az utóbbi jó hosszú időben a 'Mocha Latte' és a 'Stone Taupes' elnevezésű palettákért nyúlok. Egyik sem túl izgalmas, csak nagyon szép barnás-szürkés árnyalatok, a minden reggeli gyors 5 perces sminkem alappillérei.




Azért történtek érdekesebb dolgok is a hónapban, ha egy kis magabiztosságra volt szükségem, a piros Yves Rocher - Rouge Groseille rúzsom után nyúltam. Meg akkor is, ha mentünk valahova, és program volt.

Szépségápolásnak nem nevezném, de a hónap megmentője egyértelműen ez a Perskindol Active Classic Gél izomhúzódásokra való krém. Nem tudom, mi lenne velem nélküle, szépen kilazítja a görcsöket a vállamban.


Amit azonban a hónapban legjobban szerettem csinálni, azok a különböző manik a kihívásokra. Ízelítőül megmutatom a körömmargarétát, amin ötleteltem, van rajta néhány augusztusi darab is. Nem is tudnék választani a sok lakkozás közül, hogy melyik a kedvencem. Úgy érzem, kitettem magamért, és minden kört sikerült szépen és igényesen megcsinálni.



Kedvenc könyv most Cathrine Anderson - Kendrick, Coulter, Harrigan sorozatának azon kötetei, amiket meg bírtam szerezni, kedvenc (anime) sorozat a Blood+, kedvenc film pedig 'A galaxis őrzői'.

Nektek mik voltak a kedvenceitek a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!