szombat, szeptember 06, 2014

Summer lovin' TAG

Dii-nél futottam bele ebbe a TAG-be, de végül FranCiiska eredeti (és bővebb) változatát töltöttem ki, némileg kifutva a szezonból.

1, Kedvenc nyári rúzsod?

Avon - Tangerine


2, Kedvenc nyári körömlakkod?

Moyra Vivid Sand - No.711 Party Pink.


3, Kedvenc bikinid ezen a nyáron?

Így belegondolva, szégyenszemre, nem is volt rajtam fürdőruha a nyáron. Azért megmutatom a kedvencemet, ami egy F&F-es darab, még pár évvel ezelőttről.



4, Kedvenc nyári frappuccinod a Starbucksban?

Nem járok Starbucksba, és nem frappuccino, de ha így is ér, az idei nyár slágere nálam a Cafe Mokka volt.

5, Kedvenc önbarnítód?

A nap. Nem használok ilyeneket, még önbarnítós testápolóm sincs, nemhogy kifejezett önbarnítóm.

6, Kedvenc nyári dalod?

Idén nyáron talált meg ez a dal, és nagyon rákattantam:




7, Kedvenc nyári kiegészítőd?

Nem hordok napszemüveget, sem kendőt, így a szandálokat és az ékszereket tudnám mondani.

8, Kedvenc nyári parfümöd?

Avon - Incandessence



9, Kedvenc nyári könyved?

Idén nyáron a kedvenc Anya Seton - Katherine-je volt, de sem könnyűnek, sem nyárinak nem nevezném.

10, Mit vársz ezen a nyáron?

Sok mindent vártam, költözést, nyaralást (nem lett belőle semmi), strandolást (lásd előbb), nagyszülő látogatást (majd ősszel).

Kitöltöttétek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!