péntek, augusztus 24, 2012

Zsákmány: Avon 2012/11

 Ma megjött az Avon rendelésem, úgyhogy gyorsan meg is mutogatom:



Ez az összes mostanra :)



Egy hordozható fésű a táskába, egy ajándék kézkrém, és egy argánolajos hajápoló olaj, engem sem került el az őrület :) Úgyis hajnövesztésben vagyok, kíváncsi vagyok mennyire fog beválni.


Három körömlakk, egy francia manikűr szett, abba való a fehér és a nude, meg egy piros. Alapvetően nagyon szeretem az Avon lakkjait, úgy vélem ezek sem fognak csalódást okozni.


És a végére egy rúzs, a Colordisiac termékcsaládból a Drawn to You árnyalat, ez egy különleges mályva-lila szín. Én csak szagos rúzsnak hívom, jó illata van, állítólag feromon, és a pasik buknak rá :) Ezt a részét még nem tapasztaltam, van belőle egy nagyon halvány rózsaszínem itthon, de nem sűrűn hordom, nem túlzottan szép rajtam az a szín. Mellette meg egy szemöldökceruza, a szőkéknek való változat, a végén egy kis szemöldök kefével.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!