vasárnap, augusztus 19, 2012

Zsákmány: Rossmann

Ez most egy elég kis zsákmány, de mostanában nem tervezek venni semmit, majd csak jövő hónapban rendelni netről, szóval itt a helye:


Kiárusítják a kifutó Catrice termékeket, úgyhogy ehhez a pirosítóhoz 500 Ft.-ért jutottam hozzá. Elég sok minden, egész terméktípusok, meg színek szűnnek meg, szóval érdemes körülnézni, és a rég áhított darabokat beszerezni. A pirosítónak nagyon szép élénk színe van, erősen pigmentált, úgyhogy elég óvatosan érdemes használni. Ez a 030-as Pink Grapefruit Shake árnyalat.

Az Essence-s mattító púder rajtam kibírja a teljes napot, bár ez nem újdonság, az én száraz bőrömön majdnem minden púder jól teljesít, ha színkompatibilis velem :). Nem zsírosodik a bőröm, púdert is leginkább csak az arckrémem utáni csillogás megszűntetésére használok. Arra tökéletesen bevált. Nem ad maszk hatást, színe és fedése egyáltalán nincs. Nekem elég nehéz szépre eldolgozni, jóval tovább tart a felvitele mint más púdereknél tapsztaltam.

A két lakk meg csak úgy beugrott a kosárba, a kékről előbb utóbb lesz kép a Tumblr-ömön, az Essence-s meg a Ready for Boarding kollekció alaplakkja. Azt ígéri hogy csak le kell húzni a körömről ha meguntuk a színt, kíváncsi vagyok beváltja-e a hozzá fűzött reményeket. Volt már egy ilyen tulajdonsággal bíró körömerősítős lakkom, az Catrice-s volt, és nagyon szerettem, remélem megtalálom méltó utódját (biztos nem, az szépen rendben is tartotta a körmeimet, ez az Essence-s meg nem tartalmaz vitaminokat, de hát ez van).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!