csütörtök, augusztus 09, 2012

Teszt: Emese körömlakklemosó

Némi hiányosságok ugyan akadtak a tesztelésében, mivel én csillámos lakkot csak nagyon-nagyon ritkán használok. Az utóbbi időkig a Catrice-től használtam egy körömerősítős lakkot, ami azzal a jó tulajdonsággal is bírt, hogy egyben le tudtam húzni a körmömről a megunt lakkot, így nem is próbálkoztam csillámos lakkok leszedésével.


Azonban minden másban elég jól szerepelt, hiába alkoholmentes. Alaposan öntöttem rá a vattából, de nem is kell sajnálni, pár száz forintért kapható a Tesco-ban. Két-három körömmel gond nélkül boldogult, ezután már ha nem cseréltem vattát, a sötétebb színeket elkente az ujjamra.

Mint látszik, már a többedik üveggel használom el hamarosan, viszont kíváncsiságból kifolyólag most az Isana mandulaillatú körömlakklemosóját vettem meg utódjának, sok jót hallottam már róla, kipróbálom.

Kiegészítés: csillámos lakkal is szépen boldogul, bár némileg több dörzsölésre van szüksége, egyáltalán nem őszültem meg mire végzett, és tökéletesen lehozta az utolsó csillámot is.
Az Isanával történt legelső tapasztalatom pedig az, hogy borzalmasan büdös, sokkal intenzívebb illata van mint eddig bármelyik körömlakklemosómnak. Ha éppen nem ájulok el tőle, érezni benne a mandula illatát is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!