vasárnap, január 20, 2013

Körömlakk: menta lakkok

Mikor az Orly lakkok után böngésztem a netet, beleszerettem a Gumdrop árnyalatába, amivel csak egy baj volt: egy sima (de gyönyörűszép) menta árnyalat, krém finish-sel. Természetesen annyiért nem jött haza velem, de azért a gondolataimba befészkelte magát... így lett egy újabb L'oreal lakkom, az áhított menta színben. Aztán itthon összeszedtem a készletet...



Egy rétegben... az első Avonos lakk nem teljesít túl jól egy rétegben, a többinek már így is egész jó a fedése.


És két rétegben. Balról Avon Nailwear Pro+ - Sea Breeze, Essence Multi Dimension XXXL Shine Nail Polish - 73 Replay, L'oreal - 602 Perle De Jade, Avon Nailwear Pro - Aqua Fantasy, Avon Nailwear Pro - Peppermint Leaf. Az utolsó kicsit kilóg a sorból, az már sötétebb mint az összes többi, de menta, és szerintem nagyon szép. Az első Avonos és az Essence az teljesen ugyanolyan, a többi három meg sorban sötétedik. Azok kicsit kékesebb, illetve az utolsó lakk kicsit zöldesebb, nekem jobban is tetszenek és jobban is állnak.

Jelen pillanatban csak a L'oreal kapható ezek közül, de az Essence is dob piacra menta színű lakkot február közepén az új szortimentben (Essence Colour & Go - 146 That's What I Mint!), és a mostani Avon katalógusban is jelent meg egy ilyen szín, más néven (Avon Nailwear Pro+ - Serene).

Nektek van menta színű lakkotok? Szereztetek be nyáron ilyen lakkot?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!