szerda, január 23, 2013

Zsákmány: Essence leárazás

Vannak dolgok, amiket az ember nem hagy ki... az Essence leárazás egy ilyen dolog, pedig szegény pénztárcám már sír az ürességtől és magánytól.



A csoportkép


Olyan jól sikerült Rossmannt választanom, hogy nem csak Essence cuccok voltak leértékelve, hanem minden más is, úgy összevissza bedobálva egy műanyag dobozba, ahogy az lenni szokott. Elhoztam az utolsó darab bordó töredezős fedőlakkot, megtört a jég, hazajött velem az első ilyen :D (Lovely Special Effect Repesztő Körömlakk - 11), és az utolsó Astoros lilát (Astor Fashion Studio - 134). Úgyis kinéztem magamnak az új Essence szortimentből a lilát... bár ahogy ismerem magam, előbb-utóbb ő is be fog kerülni a készletembe. A Maybelline állványon meg mindenre volt 25%-os akció, így ez a Color Tattoo terven kívül került a kosárba (Maybelline Color Tattoo 24 HR - 05 Eternal Gold).


A Fantasia kollekció is le volt értékelve, így megkaptam ezt a highlightert, valami elékpesztően csodaszép színe van, fénylő halvány rózsaszín (Essense Fantasia - 01 Elf Yourself). A kövek meg elvileg szemre valóak, és úgy vélem hogy a körmömre hamarabb fognak felkerülni díszként (Essence Eye Jewels - 01 Sparkling Like A Fairy). Nagyon gondolkozom rajta hogy visszamegyek még azért a három körömlakkért...


A Lovely Wondernails Collection Be a Chameleon trendkiadásából is találtam két lakkot (Lovely Wondernails Collection Be a Chameleon - Nr 3 (lila), Lovely Wondernails Collection Be a Chameleon - Nr 1 (szürkés)), illetve a Jeans Club-ból is ezt a farmerkéket (Lovely Jeans Club - Nr 4). Nem volt szerelem első látásra, de 199.- huf-ért nem hagyhattam ott, és most már nagyon örülök neki hogy elhoztam. 


A nylon-os lakk... igazából az új változatát néztem ki, de fizetés kímélési szempontokból elhoztam leértékelve a régi verziót. Bár mostanában nagyon szépek a körmeim, szeretek felkészülni a rosszabb napokra is... (Essence Studio Nails Nail Fixing System - Step1, Essence Studio Nails Nail Fixing System - Step2)


Nem is értem, hogy nem futottam még bele ebbe a holografikus fedőlakkba, de most megtettem, azonnal ugrott is a kosárba amint megláttam (Essence Nailr Art Special Effect! Topper - 03 Hello Holo). Szerencsémre ő is a leértékelt dolgok közül való... Ezt a világoskék lakkot pedig még a menta lakk utáni vadászaton szúrtam ki magamnak,  de akkor nem jött haza velem, szegényke nem teljesítette a követelményeket (Essence Colour & Go - 127 I Love Bad Boys). Most azonban leértékelve... máris a lakkos polcocskám új lakója lett :)


És hát őkelme. Vagy egy évig kajtattam utána (meg még két másik Essence lakk után), és sehol nem volt (Essence Colour & Go - 83 Luxury Secret). Még a régi kiadás régebbi verziója... teljesen lemondtam már róla, mikor most az utolsó darab, 99.- ft-os áron, szembe jött velem. Hát azt hittem nem látok jól... De annyi volt, ott volt, és szert tettem rá. Végre megvan!

Ti mit vettetek / terveztek venni a leárazásokon?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!