vasárnap, március 24, 2013

Tag: Te mit választanál?


Maggie-nél olvastam még valamikor, most jutottam el odáig, hogy ki is töltsem. Szeretem a TAG-eket, sok érdekesség kiderül. Mindig élvezet olvasni őket :)


Porpúder vagy kompakt púder?
A kompaktokat jobban szeretem, könnyebben tudom használni, itthon is. Főleg ha megyek valahova, és pakolok.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Mindenféleképpen tus. A szemceruza nálam mindig elmászik, de van már pár bejáratott tusom. Azok betonbiztosak.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Én szemöldökceruzázok, vagy szemöldök port használok.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?  

Még nem használtam műszempillát, kacérkodok vele, de kezdésnek biztos a sorosat próbálnám ki. Ha már profi vagyok, jöhet a tincses :)

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Alapozó után, de púder előtt.

Primer vagy sminkfixáló?
Egyiket sem használom.

Alapozó vagy BB krém?
BB krém, vagy alapozó. Leginkább egyik sem. Mostanában felváltva használom őket.

Szájfény vagy rúzs?
Mostanában inkább rúzs, de régebben sok szájfényt is használtam. Jelenleg ha szájfényezek, akkor azt rúzs fölé teszem.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt szemhéjpúder, pigmentem alig van, pedig gyönyörűek. Nehézkes a használatuk, eddig főleg csak vonalat húztam velük.

Avon vagy Oriflame?
Avon egyértelműen. Nagyon szeretem a termékeiket, és napi szinten használok tőlük mindenfélét. Minden katalógusból rendelek valamennyit.

Transzparens púder vagy színezett?
Amikor nincs rajtam alapozó vagy BB krém, akkor színezett, általában elég nekem ennyi fedés. Ha bármi más is van az arcomon, akkor transzparens, együtt túl soknak érzem őket.

Színes smink vagy natúr smink?
Általában színes sminkeket hordok, még ha natúr is, akkor is rózsaszínes, barackos árnyalatokat használok főleg. Ritka rajtam a teljesen barna smink, és még akkor is valami színes ajkakat festek.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
A lehúzhatót jobban szeretem, de azt használom amelyiket jónak találom és használ.

Bronzosító vagy pirosító?
Pirosító, bronzosítót jóformán nem is használok. Még ha igen, akkor is pirosítónak, almácskákra.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Alapból szögegyenes a hajam, így is szoktam hagyni, szóval egyik sem. Nagyon néha begöndörítem, de max fél óráig bírja, nem éri meg a macerát.

Matt vagy csillogó?
Főleg csillogó, mattból jelenleg csak bőrszínt használok, semmi mást.

Hosszú pillák vagy dús pillák?
Alapból hosszú is, dús is, de főleg olyan spirált használok ami hosszít és dúsít is.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Is-is, de élénk színeket többször használok.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Inkább este, és addig maradok ébren amíg meg nem szárad. Reggel macerásabb ennyivel korábban felkelni.

Dm vagy Rossmann?
Főleg Rossmann-ba járok, jobbak a márkák. DM-ből kevesebbet szoktam vásárolni.

Csillámpor vagy strasszkő?
Egyiket sem használom, de mindennapokban inkább a csillámport találom elviselhetőbbnek. A strasszkőnek inkább csak kreatív sminkekben látom létjogosultságát.

Borotva vagy gyanta?
Is-is. Meg epilátor is.

Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás, főleg ha megnőnének a körmeim végre-valahára.

Rövid vagy hosszú haj?   
Hosszú, de kénytelen voltam levágatni. Most növesztem.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Élénk, a nude árnyalatok nem állnak jól. Alapból erős színe van a számnak, inkább csak tompítgatom halványabb rózsaszínekkel.

Van kedvetek kitölteni? Írjátok meg kommentben, hadd olvassam el a Ti válaszaitokat is! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!