szerda, március 27, 2013

Zsákmány: 2013 március

Amilyen szűknek kellett volna lennie a hónapnak, olyan bőségesre sikerült, bár hozzátartozik hogy ennek egy nagy részét "kaptam". Én választottam ki, csak nem én fizettem :)


Jártam Müller outletben, ahol nevetségesen olcsón sikerült most is bevásárolni.

Voltam Rossmann-ban, kétszer is, de egyben fotóztam be őket. A vásárlás nagy része a második alkalommal történt, konkrétan 14 darab körömlakkot vettem, meg egy kis apróságot. Az eladó kishölgy meg is kérdezte, hoyg áfás számlát kérek-e :) De ki kellett ábrándítanom, nincs olyan cég a közelemben akinek a profiljába vágna egy ilyen fajta nagybevásárlás, sajnos.


Essence Powder Brush. Használom egy ideje, pihe-puha, nagyon szeretem. A gömböc alakú régi ecsetemhez képest szokatlan volt, kicsit több idő is vele bepúderezni az arcom, de cserébe sokkal puhább, és a lapos formája miatt sokkal könnyebb a szemem alatt is púderezni. Ehhez régebben egy külön ecsetre volt szükségem.
Essence Eyeshadow Brush. A célra tökéletesen megfelel, minőségre van olyan jó mint a satírozóecsete. Szeretem, sokat használom.
Nivea Deo Spray és Essence Mattifying Compact Powder - 04 Perfect Beige. A számozáson nem igazodok el, de ez volt a legvilágosabb árnyalat. Nem sárgás, bár nem is rózsaszínes. Elég halványan fed, de legalább nem üt el az arcomtól. És isteni finom illata van, szeretem használni. Tényleg mattít, de hamar átfényesedik, mondjuk ez nálam kevésbé probléma. Főleg az orr környékét gyakran nézegetni kell, ha valaki hajlamos ilyenekre.


Az ecsetek és a púder közelről.


Moyra - 99 és 37. Igen, csaltam, ezek nem Rossmannból valóak. A Plázában van egy körmös pult, ott vettem őket. A csillámosnak csodás színe van, de kevéssé pigmentált, így főleg alapszín fölött teljesít jól. Egy közepesen sötét lilával verhetetlen párost alkotnak. A neonpink valami csodaszép, és meglepően tartós. Minden nélkül 3-4 napig bírta. És természetesen, Ő lett a legelső lakk amit nem volt alkalmam befotózni a blog indulása óta, pedig van olyan különleges hogy szerettem volna megmutatni. Sebaj, nyáron szerintem sokat fogom hordani!


Összesen 18 darab lakk.


 Essence Nail Art Duo Stylist, Essence Eyebrow Designer - 04 Blonde, Catrice Cosmerics Neo Geisha Limited Editon Kohl Kajal - C01 Ultra Black. Erre igazából nem volt szükségem, de nem bírtam ott hagyni.


Lovely lakkok leértékelve egységáron 250 Ft.-ért. Igen, az összes. Lovely Must Have Optimistic - Nr 4,  Lovely Must Have Naturalist - Nr 7, Nr 6, Nr 10, Lovely Must Have Glam Style - Nr 7.


Lovely Moulin Rouge - Nr 5, Nr 12, Nr 11, Lovely Crystal Strenght - Nr 467, Nr 246.


Catrice Ultimate Nail Lacquer - 800 Heavy Metallilac, NYC Quick Dry Nail Polish - 247 Prince Street, 206 East Village, Astor Fashion Studio - 008 Mint Candy, Astor Lacque Deluxe - 340 Flaming Shimmer, Rimmel 60 Seconds Metal - 408 Rock'n Red, Rimmel Lycra Pro - 317 Coral Romance és Essence Colour & Go - 147 Miss Universe.

Most nem hoztam swatchokat, tervek szerint úgyis előbb-utóbb az összes lesz rajtam és megmutatom őket felkenve.

Ti mi mindent vettetek a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!