szombat, március 30, 2013

Körömlakk: 2013 március

Az idei tavasz a körmeimet viseli meg a legjobban. Magamat ki tudtam kúrálni némi jelentős adag C-vitaminnal, de a körmeimet semmi hókuszpókusz nem akarja rendbe hozni :( Amíg vártam a csodára, lakkozni sem tudtam, a húsig szakadt körmeimet nem akartam még hangsúlyozni is...


Bourjois - 30 & Essence Nail Art Sticker - 01 Crazy Chick. Anyum szerint libafoszöld, szerintem tejcsokibarna :) Nekem tetszett, hónap elején már nagyon-nagyon vártam a tavaszt, jókedvre derítettek a bohókás szívecskék.


Avon Nailwear Pro+ - Make My Day. Képen nem sikerült tökéletesen visszaadnom, egy igazán különleges szín. Narancssárgás piros, egy nagyon napsütéses, meleg árnyalat. Imádtam, biztos sokat fogom még hordani, amikor nem az elegáns hűvös pirosra van szükségem.


Astor Lacque Deluxe - 340 Flaming Shimmer. Utolérte az ilyen világos gyöngyházas árnyalatok népbetegsége: nem lehet szépen felkenni, két rétegben is csíkoz. És még buborékos is lett kicsit, pedig próbáltam vékonyan felkenni. A fedése halvány, de ez kb. elvárás Tőle, viszont tartósságból jelesre vizsgázott! Egy körömerősítőn hatodik napja csodaszép, mintha most kentem volna fel.



Lovely Trend Edition Be Neutral - Nr 1 & Orly - Smolder. Ügyetlen voltam, és két vastag rétegben kentem fel; megbosszulta magát és buborékos lett. A színe kellemes tavaszi pasztell világoskék, szerintem nagyon feldobja a kis bordó virág. Az Essence pontozóval csináltam. Bal kézzel majd gyakorolni kell még egy kicsit a dolgot, a másik kezemen nem lett ilyen szép a végeredmény.


Ismeritek valamelyik lakkot? Szeretitek Őket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!