péntek, április 26, 2013

Tag: The Beauty Blogger Tag

 Most épp ez a tag hódít a beauty blogokon, én először Lakkomlakkom Edinánál találkoztam vele.


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Szögegyenes, még a göndörítést sem bírja. Képes arra, hogy kiszedem belőle a csavarót, és ugyanolyan egyenes mint mikor beletettem.


2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Amikor festve volt (kb fél évig), akkor anyum festette.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Igen, a napok nagytöbbségében sima lófarok.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak csinálom, egyedül műkörömmel mentem körmöshöz, még régen.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Amikor lepattogzik. Ez lustaságtól függően 1-3 nap között váltakozik.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen-nyáron, magamnak festem.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Attól függ mennyi időm van rá, és mennyire "nagy" sminket akarok. A mindennapi munkábajárós kb 15 perc.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat általában nem sminkelem, úgyhogy a szememet. Amikor kenek alapozót is, vagy púdert, akkor az arcommal kezdek.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Mindent gyűjtök, csak a pénzt nem sikerül soha.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?  
Még soha nem próbáltam.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?  
Nem, általában nem használok még púdert sem, nem hogy alapozót / BB krémet.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Otthon csak akkor van rajtam smink ha valahonnan hazaértem és még nem mostam le.

13. Elhagynád a házat smink nélkül? 
El is szoktam.

14. Mennyi "high-end" terméked van?  
Egy darab sem.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nagyon-nagyon ritkán. Akkor is általában csak annyit hogy mondjuk szoknyát.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Egyet télre, egyet nyárra... általában. Ritkán váltom őket.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?  
24/7-ben dolgozom, 4 műszakban, úgyhogy ahogy a műszakbeosztás hozza. A legdurvább amikor hajnal 4kor kelek, és amikor hajnal 6kor fekszem.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Mióta kocsival járok, még a "busz után sem futok". A soha azt hiszem elég ritka.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Kétbalkezes. Jobbkezes vagyok, rejtett balkezességgel. Anyum kétkezességnek hívja, bár nála jobban érvényesül hogy ügyes a bal keze is.

20. Milyen magas vagy?
168 centi. Plusz a tűsarok.

21. Beszélsz idegennyelveket?
Makogok angolul, és valaha makogtam németül. De magyarul is képes vagyok kínaiul beszélni.

22. Vannak háziállataid? 
Voltak, és szeretném hogy legyenek. Mostanra sajnos már öcsém is kirepült otthonról, így teljesen állatmentessé vált a háztartás.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren? 
Naponta, a sajátomat és mások blogjait is nézem.

24. Olvasol kommenteket blogokon? 
Amikor kedvem van hozzá, akkor igen.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Néha igen, néha nem. Sokszor megjegyzem őket, beleégnek az agyamba és addig nem hagynak békén amíg meg nem veszem őket. Minden más tekintetben a listák nagyon jó barátaim.

26. Hogy jött a blogod neve? 
A Nekrocica egy régi középsulis becenevem. A színek bűvöletében meg hát elég jellemző. Már csak a körömlakkjaim szívárványszíneit figyelembe véve is, de sminkben is elég sok színt használok. Meg ruhában is.

27. Milyen kamerát használsz?
A telefonomat. Samsung Galaxy SIII, a képeken Samsung GT-I9300-nak van aposztrofálva. Ezen kívül van otthon egy Fuji Finepix S5800-as gépem, időnként azt veszem elő.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A szobámat takarítom, ahogy idő és igény jut rá.

29. Mi a kedvenc színed?
A színek így önmagukban. Régebben a kék, mostanában inkább a pirosat mondom ha kérdeznek. De a szívárvány összes színe és még azon is túl.

30. Káromkodsz?
Igen, de lágyan és nőiesen. (Mondták!)

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében? 
Dolgozok (ami csak azért ciki mert este 11kor töltöttem ezt ki).

Tudtatok meg érdekességet? Kitöltitek? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!