csütörtök, április 11, 2013

Outfit: Várom a tavaszt

Úgy döntöttem, hogy az idei télnek vége, így elpakoltam a téli kabátokat, csizmát és előszedtem a tavaszi dolgokat. Már egy jó hónapja amúgy is minden fronton sztrájkolok színekkel a hosszan elhúzódó tél ellen. Viszont akárhogy is dönt az ember, azzal a ténnyel nem sokat lehet kezdeni hogy reggel-este bizony még hideg van, így én is a vastagabb tavaszi kabátommal kezdtem az átállást.





Kalapka, a szél ellen, meg mert aranyos, meg mert fázik a fülem. A frizurára is egész jól vigyáz, és befér alá a feltűzött hajam is (igen, csaltam, általában lófarokban hordom a hajam).


Retikül, a pakolhatóság jegyében. Ezen az egy képen látszik normálisan a körömlakkom, kár érte, nagyon szépen mutat a kabát mellett ez a barackosabb árnyalat.



Rétegezzünk! Nagyon fontos ebben a változékony időben, és nagyon jól variálható. A pulcsim alatt még egy póló is van, de az konstans, télen majdhogynem trikó helyett hordom.


Kabát: e-bay
Sál: Tunézia
Kalap: turi
Blézer: turi
Pulóver: kaptam
Nadrág: kaptam
Cipő: nyugati aluljáró
Táska: Avon

Várjátok a lassan közeledő tavaszt? Ti lecseréltétek már a téli ruhatáratokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!