kedd, április 23, 2013

Elég hosszúra sikerült most a lista, ennyi gyűlt össze az utolsó ilyen bejegyzés óta. Ami lássuk be, nem mostanában volt.


Iseree arclemosó kendő, Lidl-ből, már a sokadikkal használom el. Most találtam egy jobban tetszőt, Rossmannos Rival de Loop, valszeg a következő beszerzés ebből lesz a nagyobb csomag. Elég nehézkes volt elhasználni, mert mint a képen is látszik, eléggé a csomag elején leszakadt a visszazáró füle, és trükközni kellett hogy ne száradjon ki.
A Garnier deot főleg a végére nagyon megutáltam, nem mernék megesküdni rá hogy nem romlott meg. Tiszta büdös volt már, egy nagyon keveset ki is dobtam, mert fúj. Most egy Nívea fújkálósat használok, az tetszik.
Avonos habfürdő, fantasztikus illata volt, de elég télies. Most egy ibolyásat használok, annak is nagyon fini illata van, de már inkább nyárias.


A többedik tubus Avonos lábkrém, ez most narancsos-fahéjas volt, a téli kiadásból. Az illata nagyon finom, a lábamnak jót tesz, szeretem. Alterra mandulás sampon, nagyon szereti a hajam. Az illata mondjuk engem a romlott cefrére emlékeztet, de kibírható teljesen. Garnier piros testápoló, télen a bőröm legjobb barátja. Szintén sokadik flakonnal használom már el. Az ikonikus Isana mandulás körömlakklemosó, nem lett a szívem csücske. Örültem nagyon mikor elfogyott.


És a sminktermékek a végére. Skin79 Diamond BB krém, minta. De így is majdnem egy évig használtam... megvettem nagyban is, megszerettem, csak a mindennapokban még púdert sem használok általában, elég ritka hogy komoly fedésre van szükségem. Avon Calming Effect alapozó, Fair árnyalatban. Szintén mint a BB krém, szeretem, végre egy jó árnyalat, természetes a végeredmény. Szintén megvan nagyban, de az még bontatlan.
Két spirál, Avon Super Drama és Lovely Collagen Wear, az Avonosat nagyon szerettem, a Lovely-val megbarátkoztam mire elfogyott. Azért ezt nem venném újra.
És a végére Avon szemöldök ceruza - Blonde. A tekerős verziója jobb volt, ez a ceruza elég sokat tört, és így nagyon hamar el is fogyott. Már egyáltalán nem kapható, csak barna és fekete. Most egy Essencet használok, bevált.

El szoktátok használni a dolgaitokat? Vagy gyűjtögetitek, párhuzamban használtok többet?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én pl. hajlamos vagyok felhalmozni termékeket, begyűjtök egy csomót, amiket párhuzamosan használok, aztán meg csodálkozom, miért nem fogynak, úgyhogy ezentúl igyekszem elhasználni őket sorban. Nemsokára lesz elfogyottas bejegyzés nálam is, hogy motiváljon. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én olyan szempontból szerencsés vagyok, hogy nem szeretem ide-oda lökdösni a megkezdett flakonokat, meg helyem sincs nagyon rá, így ha csak valami nem bűn rossz, hogy kidobjam vagy elajándékozzam, el is használom őket.

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!