szerda, február 26, 2014

Az én hajápolási rutinom

2012 januárjában kezdtem el növeszteni a hajam, és akkor döntöttem el azt is, hogy odafigyelek, milyen termékeket használok. Kiszanáltam mindent, és áttértem a szilikonmentességre. Innen indultam:


Jó rövid volt, és minden baja volt szegénynek, el volt vékonyodva, és nagyon hullott is. Külön probléma, amire figyelnem kell, hogy ekcémás a fejbőröm, erre Olivia Holt Tengeri Iszapos samponszappant használok.


Nem oldja meg a problémát, de rendszeres használatával szinten tudom tartani, amikor pedig rosszabbodna a helyzet, oldatos gyógyszert használok. Ezzel a kettővel alaposan lecsökkentettem a hajhullás mértékét, amit főleg az ekcémás lerakódás okozott.


Már a kezdetek kezdetén az Alterra sampon-balzsam párosra váltottam, és azóta is szorgalmasan használom őket, nekem nagyon jól beváltak. Szilikon, SLS és SLES mentesek, ez nekem fontos, és az én hajamnak jót tett. A sampon és a balzsam közé beiktatok egy citromleves öblítést is, ez segít a hajam szőke színének megtartásában még így télen is, mikor napfényt már hónapok óta nem látott.


Egy év alatt ennyit nőtt a hajam, de ebben az időszakban fodrász nem látta, nem vágattam le egyáltalán. Ekkortájt rendszeresen használtam kókuszolaj és ricinusolaj keverékét pakolásként, azonban a macerássága miatt elmaradt, pedig nagyon látványos hatása volt, tele voltam pici babahajakkal. Így a képeket visszanézve még azt is el tudom képzelni, hogy a növekedés ütemén is gyorsított.


Nemrégen került be a rutinomba ez a hajvégápoló, mert ugyan most is nagyon szép állapotban van a hajam, és nem csak megnőtt, de meg is erősödött és visszadúsult, úgy vettem észre, hogy szüksége lenne még egy kis plusz ápolásra. Egyelőre nem tudok véleményt mondani a termékről, még nem rég óta használom.


Egy újabb év elteltével, és immár több vágáson túlesve jelenleg ilyen hosszú a hajam. Nagyon meg vagyok elégedve azzal, amit sikerült elérni, és mindenképpen folytatom tovább a növesztését, ennél sokkal hosszabbra tervezem.

Ti mit használtok a hajatokra? Tudtok ajánlani valami terméket, amilyet nem használok, de nektek sokat segített a hajatok állapotán?

2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!