kedd, február 12, 2013

Kicsit rendhagyó elfogyott bejegyzés lesz, mert most szerepel két olyan termék is, ami nem elfogyott, hanem egyszerűen kidobtam.


A mézes samponom, már nem először fogyott el, de utoljára. Átváltottam a  szilikonmentes termékekre, így nem maradhatott. Hajvégápoló szérum, szerettem, de szintén szilikonos. A meglévő készletet elajándékoztam, nem fogom újravenni. Mediterrán olívaolaj hajpakolás, még a száraz hajamnak is túl sok volt. Nagyon jól ápolt, hidratált, de elég olajos érzés volt a bőrön. Szintén nem fogom újravenni.



Dove dezodor, nem tetszett. Számomra túl erős volt az illata, és nem igazán vált be. Lime és menta hűsítő lábápoló krém, nyárra nagyon jó volt, tényleg hűsített, a hidratálásával nem voltam megelégedve. Most tél közepén fogyott el a vége, ilyenkorra kifejezetten kellemetlen volt használni. Balea sminklemosó kendő, volt már róla szó, azóta sem találtam jobbat. Avon Naturals hidratáló cseresznyevirág tusolózselé, nyárra tökéletes választás. Bár a gránátalmása jobban hidratált.



Sunfleur bőrmegújító arcradír, szerettem agyon, újravettem. Látványosan jobb lesz a bőröm tőle.


És a két kakukktojás. Az Ombia deo-t képtelen voltam elhasználni, semmit nem ér és befújás után egy lepergő fehér vastag réteg keletkezett a hónaljamon, meg a ruhámon amíg elérte a szórófej. Fúj... Synergen mosakodógél érzékeny bőrre, arclemosó, sminkeltávolító. Nagyon nem szerettem, de nem tudnám megmondani, miért. Van jobb, más termék amit erre használok így őt nemes egyszerűséggel kidobtam, ne foglalja a helyet.

Nálatok mi vált be / nem vált be? Elhasználjátok a dolgokat vagy csak kipróbáljátok és egyiktől a másikra váltogattok? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!