vasárnap, február 03, 2013

Amilyen visszafogott volt a november és a december sminktermékek terén, annyira meglódultam januárban. Beszereztem az első Orly lakkjaimat is, mindenféleképpen megmutatom majd őket swatchban is :)



Ezen a képen csaltam kicsit, az Avonos szemkörnyékápolót még Anyunak vettem régebben, de most visszakerült hozzám, és én használom. Isteni az illata, és pont jó lesz a frissen megjelent mosolyráncaimra. L'oréal Triple Active nappali krém, ebben a hideg téli időben nagyon szereti a bőröm ezt a kicsit zsírosabb krémet. Sima hidratáló, de még nagyon jó állapotban van a bőröm, megelőzésnek úgy érzem még pár évig elég lesz.


Rimmel Stay Matte kőpúder, 003 Peach Glow. Ezt tulajdonképpen csak újra vettem, a régiből már elég kevés van. Nem is számít bele a havi keretbe, bár azt most nagyon nem sikerült tartanom. Így télen egy kicsit sötétnek találom, nyárra tökéletes volt. Még nem találtam ennél világosabb púdert, aminek rózsaszín az alaptónusa, ha van ötletetek, várom!


Hajnövesztésbe kezdtem, és ennek egyik (sokadik) lépéseként áttértem a minél kevésbé káros hajápoló dolgokra. Ani blogja nagyon sokat segített az elkezdésben, remélem menet közben is tudja tartani bennem a lelket, látva Ő meddig jutott. Alterra hajsampon érzékeny, irritált fejbőrre mandula & jojoba. Nem mertem megvenni a normált az ekcémám miatt, pedig arról olvastam sok jót, de nem baj, kipróbálom! Alterra hajbalzsam fénytelen hajra sárgabarack és búza. Ezen kívül még egy balzsamjuk volt, száraz hajra, az enyém pedig zsíros, úgyhogy ez jött velem. Vaddisznósörte hajkefe, a minél természetesebb ápolásért. Ezen kívül tervezek még beszerezni kókuszolajat (sikerült), és minden hajmosásnál használni citromleves öblítést. Nagy reményekkel indulok a dolognak. Rossmannban kaphatóak.


Betértem körömnyomdáért (többek között) a Rossmannba, és természetesen azt elfelejtettem. Nem baj, járok én még arra a hónapban! :D Essence acetonmentes körömlakklemosó, az Isana fogyóban van, nem lett a szívem csücske. Leértékelt Rimmel Lasting Finish Kate Moss rúzs - 90. Persze hogy a színét nem fotóztam le, élénk erős rózsaszínes bogyószín, fantasztikusan édeskés illattal. (Na majd jön kép). Essence Colour & Go - 111 English Rose, és Essence Nail Art Tip Painter - 13 Marry Berry. Sötét csillámos lila, teljesen levett a lábamról.


Rimmel Lasting Finish Kate Moss rúzs - 90. Mert nem felejtettem el és lefotóztam.


Essence Nail Art Stampy Set - 01 Be Creative! körömnyomdázó készlet, hozzá való két darab lakkal, Essence Nail Art Stampy Polish, 001 Stamp Me! White és 002 Stamp Me! Black; és összesen 4 db mintalappal, ebből egyet tartalmazott a készlet, illetve a lehúzókát és a nyomdát. Essence Nail Art Stampy Designs, 01 Have Fun!, 02 Style It Up!, és a 01 Have Fun! megint, mint látszik is, két különböző nyomdalapot tartalmazott a csomagolás.


L'oreal - 602; mert beleszerettem az Orly Gumdrop-jába, és ez egészen hasonlónak tűnt, Moyra Excellence - Lotus Oil, körömápoló lótusz olaj; és két Essence French Glam körömmatrica - 03 - Nothing But French és 04 - French Affairs.


Orly boltban jártam (ahogy azt már itt is hangoztattam), balról a Smolder, a Rococo a-go-go és a Rock The World. Alul balról a Nailtrition, mellette pedig egy körömlakk higító. Ezen kívül még két margarétát vettem. A Nailtrition-t ajánlották lemezesen felváló körmökre, jelenleg tesztelés alatt áll, majd nyilatkozok róla :) Elöljáróban úgy tűnik beválik.


Az Essence leárazás csoportképe, részletesen már bemutattam.

Hónap végén még két körömlakk hazajött velem innen-onnan, az egyik a leértékelt Essence Colour & Go - 119 Boho Chic, a másik pedig egy még régi kiadású Maybelline MiniColorama - 105 Urban Orange. Ez utóbbira a Tesco-ban bukkantam rá.

Nektek is kiköltekezős volt a január, vagy inkább visszafogtátok magatokat így az év elején?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!