hétfő, február 25, 2013

Zsákmány: 2013 február

Mivel az elhalálozott laptopom helyett újat kell vennem, igen szűkös hónapoknak nézek elébe. De azért a leárazásokat nem tudtam kihagyni, és nagyon várom már a Catrice leárazást is...



Felül balról jobbra: Lovely Be Neutral - 1, Lovely Retro Style - 2 és 1, Miss Sporty Metal Flip - 030, Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous és végül Essence Colour & Go - 120 Cookie Love. Alul Catrice - 320 Dalai Drama és Essence Nail Art Sticker - 01 Crazy Chick.

Jártam a Müller Outletben, részletes poszt róla ITT.

Ezen kívül megjött az Avon rendelésem, amit nem nagyon szoktam hónapokhoz sorolni, mert elég sok idő eltelik a rendelés és a megérkezés között. Most is csak azért szerepel itt, mert elég siralmas az anyagi helyzetem :D Meg lesz is még egy pár hónapig, bár azok már talán nem lesznek ennyire szűkösek.

Várom nagyon hogy végre garázdálkodhassak az Essence új cuccai között, többet is kinéztem magamnak előre. A leárazott Catrice dolgokra is rávetném magam, van egy körömlakk amit már nézek egy ideje, és az is le van árazva, ide vele! De meg kell várnom a fizut...

Tulajdonképpen ezért merem kirakni már most az e hónapi zsákmányos posztot, mert egyszerűen nincs keret újabbakat venni.

Ti mit vettetek februárban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!