szombat, február 09, 2013

Zsákmány: Avon 2013/01

Kissé sokára és rögös utakon jutott el hozzám a mostani Avon rendelés, de sebaj, az a lényeg hogy megérkezett! :)

SzuperShock szemhéjpúderalap, amit nem tudom miért is vettem, a másik kettő sem fogyott még el. Írjuk a kíváncsiságom számlájára, szeretem a SuperShock termékeket. Mediterrán olívaolaj nyak- és dekoltázsfeszesítő szérum, anyának, Neki nagyon bevált. Ez már a második amit vettem a számára, utánpótlásnak. :) Hajvégápoló szérum, minden hajtípusra. Itt ütközik ki nagyon hogy milyen sok idő eltelt a rendelés óta, idő közben áttértem a szilikonmentes hajápolásra, így ezt tovább fogom ajándékozni valakinek. Amíg használtam bevált, szerettem. Intenzíven hidratáló ajakbalzsam méhpempővel, mert a tizensok darab szájkenő nem elég. Majd csak elfogynak egyszer...


Ti rendeltetek valamit ebből a katalógusból? Ismeritek a SzuperShock szemhéjpúderalapot? Mi a véleményetek róla?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!