vasárnap, augusztus 18, 2013

Gyűjtemény: Alap- Fedő- és Erősítő lakkok

Igen-igen, tudom, beteges ez a mennyiség, főleg erősítő lakkokból. Egy időben azt hittem, majd segítenek a töredező, beszakadó körmeimen. Bevallom, tévedtem, nem ők jelentették a megoldást. A felhalmozott készlet azonban nem párolgott el, meg így is használom még őket (lusta módon sokszor alaplakknak is csak erősítő lakkot használok).


Az Essence szekció: Studio Nails 24/7 Nail Balse (mostanában őt használom, általában működik, bár vékony réteget képtelen vagyok belőle felkenni), Studio Nails Better Than Gel Nails - Top Sealer,  Studio Nails Better Than Gel Nails - Base Sealer, Studio Nails Nail Fixing System - Step2, Studio Nails Nail Fixing System - Step1, Ready For Boarding Peel Off Base Coat.


Avon: Nail Experts - Pearl Shine, Nail Experts - Peeling And Brittlenesss Solver, NYC: Mattifying Top Coat - 274 Matte Me Crazy, Turbo Dry Top Coat - 177 (Ő pedig az aktuális fedőlakkom. Sokszor elhanyagolom, de azért jól jön.).


Eveline: Diamond Hard And Shiny Nails, 8w1 Total Action, Miss Sporty: Nail Expert Manicure Nutri Complex,  Nail Expert Manicure Strength Action.


Sally Hansen - Advanced Hard As Nails Nylon + Retinol Strengthener, Orly- Nailtrition (Őket kettejüket használom erősítő lakknak, mikor milyen kedvem van, és milyen állapotban vannak a körmeim. A Nailtrition a lemezesen felváló körmökre jó, arra vettem, és tényleg használ), Astor - 3-In-1 Strengthener, Rimmel - Nail Rescue.


És a végére a két kakukktojás: Avon Nail Experts Grow Potion és Moyra - No.06 Lotus Oil.

Használtok ilyen segédlakkokat? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!