péntek, augusztus 09, 2013

Tag: Shopping

Most találtam a Bikira lányoknál ezt a taget, tetszenek a kérdései és kedvet kaptam hozzá.

 A kép innen származik.

1. Van olyan smink márka amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben?
Kifejezetten márka nincs, de ilyenek a noname termékek kínaiból meg egyéb ismeretlen forrásból. Ma már egyáltalán nem használom őket és a meglévő darabokat is elajándékoztam.

2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt "márkás" táskát hihetetlenül jó áron akkor megveszed?Maximum csak akkor ha ihletként használták, és nem másolták. Ha rajta van a márkajelzés, akkor biztos nem.

3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak?
Volt már rá példa, de akkor tudott is róla az ajándékozott és Ő választotta ki magának.

4. Van olyan holmi amit bár betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy kitudod e használni?
A körömlakkok és minden sminktermék. Gyűjtögető életmódot folytatok, aminek a pénztárcám nem nagyon szokott örülni.

5. Inkább tervezgetős vagy spontán vásárlónak tartod magad?
Mikor hogy. Sokszor veszek valamit ha olyan helyen járok, mert megtetszik, de sokszor csak azért megyek el a boltba mert meg akarok venni ezt vagy azt.

6. Vettél valaha drágább dolgot amit utólag nagyon megbántál?
Sminkben nem emlékszem ilyenre, körömlakkra sem (nem vettem még igazán drága dolgot egyikből sem), másban azonban előfordulhatott már. Nem vagyok az a megbánós fajta, de nem szeretem ha megveszek valamit, akármennyiért, és nem éri meg a ráköltött pénzt. Az a dolog nekem így már drága.

7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy shopping után?
Csak nagyon ritka esetben, ha véletlenül sikerül túlköltenem magam. Szerencsére csak nagyon ritkán történik ilyen.

8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az amit éppen próbálsz?
Nem, még soha, és szerintem nem is fogok. Ha valamiben nem vagyok biztos otthagyom, és esetleg Anyukámmal visszamegyek megnézni. De általában igazam van, és amiben nem vagyok biztos az nem is áll igazán jól.

9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt hihetetlenül szép cipővel a lábán, lemered szólítani megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét?
Nem igazán csinálok ilyet, mert ahhoz túl sok cipőt nézek meg. Meg körömlakkot. Meg táskát. Meg ruhát. Meg pólót...

10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad amire vártál?
Nemrégiben egy övet, amikor kettő nap alatt esett le rólam.

11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget?
Nem foglalkozom vele, de ha kifejezetten bunkó az eladó, lehet nem megyek többet vissza.

12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást?
 Nagyon érik egy új fényképezőgép vásárlása, de még nem találtam ki hogy mennyit tudnék rá szánni, és hogy mit is szeretnék pontosan.

13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben?
 Nem, még nem.

14. Hol vásárolsz a leggyakrabban?
Élelmiszerüzletben. Ezen kívül azt hiszem talán a Rossmann-t tudnám mondani, mert a piperéim egy részét is onnan szerzem be, így viszonylag rendszeresen járok.

Van kedvetek kitölteni? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!